عصر خودرو

معرفی کتاب؛

معیارهای کاربردی اندازه گیری عملکرد تعدیل شده بر اساس ریسک

عصر بازار: کتاب "معیارهای کاربردی اندازه گیری عملکرد تعدیل شده بر اساس ریسک" کارل بیکن با ترجمه ای از دکتر علی سنگینیان منتشر شد.

معیارهای کاربردی اندازه گیری عملکرد تعدیل شده بر اساس ریسک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، موضوع کتاب " معیارهای کاربردی اندازه گیری عملکرد تعدیل شده بر اساس ریسک" ، مدیریت دارایی است و مخطبان آن ، فعالان حوزه اندازه گیری ریسک و عملکرد پرتفوی سرمایه گذاری هستند. نویسنده کتاب ، کارل بیکن، مشاور شناخته شده ای در زمینه مدیریت ریسک و عضو کنونی کمیته اجرایی تدوین " استانداردهای جهانی عملکرد سرمایه گذاری" است.
    این کتاب با زبانی روان به معرفی معیارهای کمی و واقعی اندازه گیری ریسک پرداخته و از جوانب کیفی آن صرف نظر کرده است. کتاب پیش رو قصد دارد با ارائه مثال های کاربردی متعدد به ساده سازی موضوع ریسک کمک کند.
    در مورد ریسک ، هر شخصی عقیده خاصی دارد و هر یک از معیارهای اندازه گیری ریسک، برای استراتژی یا تیپ خاصی از سرمایه گذاران مناسب است؛ از این رو، در کتاب حاضر، هیچ معیار ویژه ای برای اندازه گیری ریسک توصیه نشده و هدف، صرفا ارائه اطلاعات کافی به خواننده جهت تصمیم گیری در مورد ترجیحات شخص اش است.
    در ترجمه این کتاب علاوه بر دکتر علی سنگینیان آقایان میثم احمدوند و محمد جواد ساده وند نیز مشارکت داشته اند. این کتابه به قیمت 24 هزار تومان وارد بازار شده است.
    برای خرید این کتاب می توانید با شماره 88556400 تماس بگیرید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها