عصر خودرو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:

توسعه صادرات نیازمند اختصاص یارانه به شرکت های فعال در بخش صادرات است

عصر بازار- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی رویکرد مهم مناطق آزاد را دنبال کردن بحث توسعه صادرات عنوان کرد و افزود: باید در بخش صادرات از تجربه کشورهایی مانند چین بهره بگیریم و با اختصاص یازانه به شرکت های حمل ونقل بخش صادرات، به فعال شدن بیشتر آنها کمک کنیم.

توسعه صادرات نیازمند اختصاص یارانه به شرکت های فعال در بخش صادرات است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، رضا مسرور امروز (شنبه) در یک نشست خبری افزود: اگر آمار صادرات کالاهای تولیدی مناطق آزاد در سال 1392 را رصد کنیم، به حدود 2 میلیون دلار می رسیم اما با فعال کردن کردن پروژه های راکد و جذب طرح های صنعتی، حجم صادرات کالاهای تولیدی روند رو به رشدی داشته و به 40 میلیون دلار رسیده است.
    وی افزود: با اتخاذ سیاست های جدید و اجرای برنامه های مختلف این سازمان در 11 ماه امسال رشد هزینه های عمرانی نسبت به سال گذشته 57 درصد بوده که تا پایان امسال به حدود یک هزار میلیارد ریال می رسد؛ یعنی 80 درصد درآمد سازمان صرف پروژه های عمرانی شده است.
    رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی، میزان سرمایه گذاری براساس صدور مجوزها را 19890 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این میزان نسبت به پارسال با رشد 62 درصدی همرا شده است؛ به طوری که تعداد مجوزهای فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری یک هزار و 125 فقره بوده که نسبت به سال گذشته 64 درصد رشد نشان می دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها