عصر خودرو

تحلیلی بر گزارش تیر ماه "کابل البرز"

عصر بازار- کابل البرز با نماد بالبر گزارش فعالیت تیرماه را منتشر کرد که مطابق آن شرکت طی ۱۰ ماه فروش ۹۴ میلیارد تومانی محقق کرده لذا برای تحقق بودجه باید دوماهه باقی مانده ۳۸ میلیارد تومان فروش محقق کند.

تحلیلی بر گزارش تیر ماه "کابل البرز"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، شرکت برای سال مالی منتهی به شهریور 97 فروش 132 میلیارد تومانی پیش بینی کرده که طی 10 ماهه منتهی به تیر 94 میلیارد تومان معادل 71 درصد از این مقدار را محقق کرده است به عبارتی طی دو ماهه باقی مانده شرکت باید 38 میلیارد تومان درآمد فروش محقق کند تا به عدد بودجه برسد. باتوجه به بهبود قابل توجه عملکرد شرکت در تیرماه نسبت به ماه قبل باید دید شرکت توانایی تحقق فروش 38 میلیارد تومانی طی دوماهه را دارد یا خیر.
    از طرفی با توجه به پیش بینی فروش 132 میلیارد تومانی انتظار می رود هر ماه به طور میانگین شرکت 11 میلیارد تومان فروش محقق کند با این وجود مطابق جدول شرکت در فروردین و خرداد تنها 3 میلیارد تومان فروش داشته ولی فروش اسفند ماه شرکت 19 میلیارد تومان بوده که بیشترین میزان فروش ماهانه شرکت بوده است.
    باتوجه به اینکه برای تحقق بودجه شرکت می بایست 10 ماهه مذکور 110 میلیارد تومان فروش محقق می کرد که در عمل 16 میلیارد تومان کمتر از پیش بینی فروش داشته، شرکت زمانی به اعداد بودجه دست می یابد که طی مرداد و شهریور ماهانه به طور متوسط 19 میلیارد تومان فروش محقق کند.

    برچسب ها