عصر خودرو

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران:

قیمت فروش برق به‌صرفه نیست

عصر بازار- مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران گفت: قیمت برق به گونه‌ای است که به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی از خریداران می‌خواهیم که در زمان پیک خریداری نکنند.

قیمت فروش برق به‌صرفه نیست
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایسنا، سید محمد هاشمی با بیان اینکه فروشنده برق ما هستیم اما شرایط فروش خوب نیست، اظهار کرد:نشانه‌هایی برای به صرفه نبودن فروش برق آن هم در شرایط پیک وجود دارد که باید اقداماتی در این راستا صورت بگیرد.

    وی ادامه داد: به طور تقریبی حدود یک‌پنجم فروش برق کل کشور به شرکت توزیع نیروی برق تهران اختصاص دارد که این رقم در حدود 2 هزار و سیصد میلیارد تومان تخمین زده می شود.

    مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران با بیان اینکه در برق 3 المان یخچال، فریزر و تلوزیون وجود دارد، اظهار کرد: غیر از این‌ها می‌توان هر وسیله ای را غیر از زنان پیک استفاده کرد چرا که تنها از این طریق مشترکان میتوانند مصرف بهینه داشته باشند.

    هاشمی ادامه داد: دومین توصیه و تقاضای من این است که مشترکان به شبکه برق و کنتور دست نزنند و به شبکه آسیب وارد نکنند چراکه صدمه به شبکه خسران به شبکه سراسری برق است.

    وی با اشاره به فضای رقابتی بین سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی گفت: سیاست اصلی جمهوری اسلامی ایران بنا بر دستور مقام معظم رهبری حمایت از تولیدکنندگان داخلی به شرط کیفیت است.

    هاشمی تصریح کرد:در دوران پساتحریم در صورت واردات به دنبال ورود تجهیزات با کیفیت همراه با دانش فنی آن به کشور هستیم،بر همین اساس دوران پساتحریم می تواند به عنوان فرصتی برای تولیدکنندگان داخلی محسوب شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها