عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۲۱)

مدیر روابط عمومی شرکت هوا ابزار تهران: رفع تحریم ها هوا ابزار را ورشکست می کند

عصر بازار: مدیر روابط عمومی شرکت هوا ابزار تهران گفت: با برداشته شدن تحریم ها و واردات محصولات خارجی شرکت هوا ابزار تهران به مرز ورشکستگی می رسد.

مدیر روابط عمومی شرکت هوا ابزار تهران: رفع تحریم ها هوا ابزار را ورشکست می کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷:۰۰

    یاسر شیرازی در گفتگو با خبرنگار عصربازار با اشاره عدم استقبال از نمایشگاه صنعت امسال، گفت: شرکت هوا ابزار تهران ده سال است که در نمایشگاه صنعت حضور دارد ولی متاسفانه هرسال شاهد خلوت تر شدن این نمایشگاه هستیم و این بیانگر افول صنعت کشور است.
    وی با اشاره به مشکلات موجود در نمایشگاه صنعت امسال، اظهار کرد: نمایشگاه صنعت تخصصی نیست و کلا از پایه مشکل دارد. همچنین بازخورد تخصصی برای بازدیدکنندگان ندارد.
    به گفته وی، نمایشگاه امسال در معرفی بازار و کالاهای تولیدی ایران به عرصه های جهانی نیز ضعیف عمل می کند.
    مدیر روابط عمومی شرکت هوا ابزار تهران با بیان اینکه برگزاری سمینارهای تخصصی بین المللی نقش مهمی در تبادل تکنولوژی روز دنیا دارد، گفت: سمینارهای تخصصی در تبادل تکنولوژی بسیار مناسب تر از نمایشگاه ها عمل می کنند و مهمترین دلیل آن برگزاری سمینارهای تخصصی در شاخه های مختلف صنعت است.
    شیرازی در خصوص مشکلاتی پیش رو شرکت هوا ابزار تهران در واردات قطعات مورد نیاز خود، بیان کرد: در چند سال اخیر با وجود تحریم ها شرکت هوا ابزار تهران برای واردات قطعات و مواد اولیه مورد نیاز شرکت با مشکلات زیادی روبرو شده است. به این ترتیب برای حل این مشکلات، نیازمند کمک شرکت های فعال در خارج از کشور است که این امر مستلزم پرداخت هزینه های سنگین شده است.
    مدیر روابط عمومی شرکت هوا ابزار تهران با اشاره به بازار خوب فروش محصولات این شرکت در داخل کشور، گفت: بازار فروش  محصولات شرکت هوا ابزار تهران در حال حاظر خوب است. ولی مشکل اصلی کمبود نقدینگی شرکت ها است.
    وی با اشاره به رفع تحریم ها و دوران پس از تحریم ها، گفت: بعد از رفع تحریم ها، ماشین آلات خارجی با تعرفه های کمرگی کم وارد کشور خواهند شد و این مهم باعث ورشکستگی شرکت هوا ابزار تهران می شود.
    شیرازی همچنین به تاریخچه و زمینه فعالیت شرکت هوا ابزار تهران اشاره و بیان کرد: این شرکت در سال 1375 با تولید دستگاه های خشک کن هوا و مونتاژ کمپرسورهای هوای فشرده کوچک شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر به تولید دستگاه مواد اولیه گاز نیتروژن، کمپرسورهای بزرگ هوا و گازهای صنعتی مشغول است.

    برچسب ها