عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۳۱)

مدیر فروش ماشین آلات شرکت هان هوا: ایران بزرگترین کشور صنعتی در خاورمیانه است

عصر بازار: بازار ایران برای کره جنوبی جذاب است و با دیگر کشورهای منطقه کاملا تفاوت دارد چرا که ایران از گذشته نیز بهترین و بزرگترین صنعت منطقه بوده است.

مدیر فروش ماشین آلات شرکت هان هوا: ایران بزرگترین کشور صنعتی در خاورمیانه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱:۰۰

    مدیر فروش ماشین آلات شرکت هان هوا با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار عصر بازار افزود: سال آینده تحریم ها به طور کامل برداشته می شود و می توانیم همکاری خود را با ایران به طور گسترده شروع کنیم. «فرانک کو» با اشاره به اینکه ایران زمینه ها و ساختارهای صنعت از جمله اتومبیل سازی را دارد، تاکدی کرد: ظرفیت های ایران با کشوری مثل امارات متحده عربی به هیچ وجه قابل قیاس نیست.
    «کو» در پاسخ به این پرسش که همکاری صنعتی ایران با کره جنوبی چه مزیتی برای کشور ما دارد گفت: ماشین آلات پیشرفته کره جنوبی می تواند کمک زیادی به توسعه صنعتی و اقتصادی ایران کند چرا که محصولات کره علاوه بر اینکه از تکنولوژی بالایی برخوردار است نسبت به محصولات چین و تایوان کیفیت بسیار بالاتری نیز دارد. او افزود: همچنین محصولات کره نسبت به ژاپن قیمت پایین تری دارد و در عین حال از لحاظ کیفیت تا 90 درصد می توانیم با محصولات ژاپنی رقابت کنیم.
    این مسئول شرکت هان هوا درباره نمایشگاه صنعت ایران گفت: با توجه به اینکه ایران چندین سال است که با انواع تحریم ها روبه روست از اینکه نمایشگاهی با چنین گستردگی در آن برگزار شده است تعجب کردم. او ادامه داد: ظرفیت های بالای صنعتی در این نمایشگاه کاملا مشهود است.
    «فرانک کو» با اشاره به روابط دیرینه ایران و کره جنوبی اظهار کرد: مساله ای که باعث تاسف من شد حضور گسترده چین در صنعت ایران بود و من امیدوارم که با لغو ایران شاهد همکاری گسترده ایران با کره جنوبی باشیم و تا سال آینده به نزدیک ترین شریک تجاری ایران تبدیل شویم.

    برچسب ها