عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۳۰)

مدیرعامل کنترل افزار تبریز: برای حضور شرکای خارجی آماده شویم

عصر بازار: استقبال از این دوره از نمایشگاه صنعت با توجه به رکود حاکم بر کشور بیشتر از حد انتظار بود.

مدیرعامل کنترل افزار تبریز: برای حضور شرکای خارجی آماده شویم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰:۰۰

    موسس و مدیرعامل شرکت کنترل افزار تبریز با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار عصر بازار افزود: به نظر من با توجه به اینکه دوران پساتحریم را پیش رو داریم باید برای نمایشگاه سال بعد برنامه ریزی منسجم تر و امکانات بیشتری داشته باشیم چرا که به احتمال زیاد شاهد حضور پررنگ تر صنعتگران خارجی خواهیم بود. جواد علیزاده با اشاره به اینکه باید فرصت حضور در نمایشگاه را مغتنم شمرد، تاکید کرد: نمایشگاه فرصت بزرگی برای برقراری ارتباطات جدید و تعامل بیشتر است. او ابراز امیدواری کرد که صنعتگران بر مشکلات اخیر فائق آیند و دوام بیاورند چرا که پس از این رنج، گنجی نهفته است.
    این فعال صنعتی با بیان اینکه شرکت متعلق به او در زمینه تولید دستگاه های CNC برای برش فلزات فعالیت دارد، اظهار کرد: محصولات ما به کشورهای آذربایجان، ارمنستان، امارات و عمان صادر می شود و در ترکیه نیز دفتر نمایندگی فروش داریم. او ادامه داد: همچنین امسال جایزه برترین شرکت استان در حوزه تکنولوژى، رشد و بازدهى و صادرات به کنترل افزار تبریز داده شد و برای امسال نیز صادرات به کشور روسیه را در برنامه خود قرار داده ایم.
    عضو هیات مدیره انجمن سازندگان ماشین، قطعه و مجموعه های صنعتی و خودرو تبریز در ادامه از توافق سه جانبه کنترل افزار با شرکت های هیوندای و هانوها کره جنوبی برای سرمایه گذاری در ایران خبر داد و تصریح کرد: بر اساس این توافق بنا شده است که با همکاری این دو شرکت کارخانه ای برای تولید ماشین آلات صنعتی در ایران راه اندازی کنیم تا از تکنولوژی های به روز آنها در کشورمان بهره مند شویم.

    برچسب ها