عصر خودرو

تیسا کیش، فرصت سرمایه‌گذاری در سرزمین فرصت‌ها

عصر بازار- یکی از شاخصه‌های رشد اقتصادی و توسعه شهری، سرمایه‌گذاری در بخش‌های عمرانی است. مناطق آزاد و به ویژه جزیره کیش به واسطه جذابیت‌های خاص سرمایه‌گذاری سالیانی است که میعادگاه سرمایه‌گذاران بخش مسکن و به‌ویژه پروژه‌های تجاری بوده است.

تیسا کیش، فرصت سرمایه‌گذاری در سرزمین فرصت‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، یکی از سرمایه‌گذاران و مجریان فعال در این حوزه، شرکت تیسا کیش است. شرکتی که به عنوان یکی از 12 شرکت هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر به صورت گسترده در جزیره کیش در حال سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های عمرانی در قالب پروژه‌های مسکونی دیدار و تجاری تیسا کیش می‌باشد.

    پروژه تجاری تیسا کیش با متراژِ بالغ بر 66 هزار مترمربع در منطقه استراتژیک جزیره کیش در حال احداث است. مهندس محمد قائمی با بیان اینکه جانمایی پروژه تجاری تیسا کیش خود به عنوان ارزش افزوده‌ای برای این طرح تلقی می‌شود، گفت: این پروژه در قلب تجاری کیش واقع شده است و از این نظر نسبت به پروژه‌های تجاری رقیب خود برتری موقعیتی دارد. در کنار برتری موقعیتی مرکز تجاری تیسا کیش تجمیع امکانات رفاهی و تفریحی در فضایی بالغ بر 46 هزار مترمربع و در قالب سالن‌های سینما، فودکورت، سالن بیلیارد و در کنار همه آنها تامین پارکینگ سرپوشیده برای مراجعه کنندگان که با توجه به شرایط آب و هوایی کیش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، باعث شده تا این پروژه را با لقب نگین جزیره کیش یاد کنیم.

    مدیرعامل شرکت ساختمانی کیش از اهداف سرمایه‌گذاری این مجموعه در منطقه آزاد کیش یاد کرد و گفت: از آنجا شرکت ساختمانی تیسا کیش هدف خود از سرمایه‌گذاری در جزیره را ماندگاری در کیش بنا نهاده، از این رو با ارائه سبدی از محصولات به این بازار ورود کرده است و در کنار پروژه تجاری خود به احداث ساختمان‌های مسکونی دیدار نیز اقدام کرده و با ایجاد شرایط ویژه در فروش در این امر نیز تاکنون موفق بوده است. به نحوی که پروژه‌ای که زمان تحویل برخی از بلوک‌های آن تا کمتر از 3 الی 4 ماه دیگر است، با پرداخت‌های بلندمدت 24 الی 30 ماهه و بدون سود در حال ارائه به مشتریان این پروژه مسکونی می‌باشد.

    ایشان با اشاره به اینکه دوران رکود در بخش مسکن برای شرکت‌های ساختمانی فعال در این حوزه فرصتی برای نشان دادن توانمندی‌های اجرایی و البته مدیریتی بوده است، اظهار کرد: در این دوره در حالی که بسیاری از پروژه‌های مشابه و برخی فعالان صنعت ساختمان که صرفا در شرایط رونق فرصتی برای سرمایه‌گذاری و حضور در عرصه ساخت و ساز را پیدا کرده بودند، با مشکلات زیادی روبه‌رو شده و بخش اعظمی از آنها توان ادامه حیات نیافتند، شرکت ساختمانی تیسا کیش با بهره گیری از توان مدیریتی و توان مالی که به واسطه جذب سرمایه‌گذاران خرد در پروژه‌های خود داشت، توانست به روند رو به رشد خود ادامه دهد. مهندس قائمی با اشاره به اینکه برای موفقیت در دوران رکود حفظ مشتریان قبلی و نیز بهره گیری از توان کارخانه‌ها و شرکت‌های فنی مهندسی که بازار آنها نیز به واسطه رکود حاکم بر صنعت ساختمان دچار مشکل شده بود و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری ویژه در پروژه تیسا کیش، به عنوان خط مشی اصلی مجموعه در نظر گرفت شد و نتیجه بخش بود.

    مدیرعامل شرکت تیسا کیش یا بیان اینکه تمامی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در کیش فراهم است، گفت: سرمایه‌گذارانی که پروژه‌های ساختمانی تیسا کیش را به عنوان مقصد سرمایه خود در کیش انتخاب می‌کنند، علاوه بر بهره مندی از گزارش‌های توجیه اقتصادی و فنی که همکاران ما در قالب تیم‌های فنی-مهندسی و بازرگانی در اختیار آنها قرار می‌دهند، با جذابیت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ساختمانی تیسا کیش آشنایی کافی پیدا می‌کنند و در کنار آن از طریق راستی آزمایی اطلاعات در پروژه سرمایه‌گذاری خواهند کرد و قطعا از سود قابل توجهی در پروژه‌های سرمایه‌گذاری تیسا کیش بهره مند خواهند شد. تیسا کیش تاکنون در جزیره توریستی کیش بالغ بر 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است و در اتمام پروژه تجاری، تیسا کیش دارایی بالغ بر هزار میلیارد تومان را برای خود متصور است.

    مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش در پایان از نقش منطقه آزاد کیش در ایجاد جذابیت‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب جذب سرمایه یاد کرد و به سال 95 به عنوان سال تعامل مدیریت منطقه آزاد کیش با شرکت ساختمانی تیسا کیش اشاره کرد. وی با بیان اینکه هدف تیسا کیش در سال 96 ضمن تحویل بخشی از پروژه‌های مسکونی خود به سرمایه‌گذاران، آغاز فروش پروژه تجاری تیسا کیش نیز است، گفت: در سال 97 به دنبال تعریف پروژه‌ای جدید در کیش و حتی هندورابی خواهیم بود.

    برچسب ها