عصر خودرو

واعظی با رئیس شورای روابط اقتصادی خارجی ترکیه گفت و گو کرد

عصر بازار- محمود واعظی رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه، روز جمعه در استانبول با عمر جهاد واردان رئیس شورای روابط اقتصادی خارجی ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.

واعظی با رئیس شورای روابط اقتصادی خارجی ترکیه گفت و گو کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از  ایرنا، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان و رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه شامگاه روز پنجشنبه در راس هیات بلندپایه ای برای گفت و گو با مقامات بلندپایه ترکیه در خصوص فرایند همکاریهای اقتصادی و تجاری دو کشور وارد استانبول شده است.

    در این سفر مقاماتی از وزارتخانه های نفت، انرژی، صنعت و معدن، راه و شهرسازی، خارجه و همچنین بانک مرکزی، محمود واعظی را همراهی می کنند.
    در دیدار واعظی و جهاد واردان موضوع برگزاری همایش بزرگ بازرگانان ایران و ترکیه که قرار است سه شنبه آینده در استانبول با حضور اسحاق جهانگیری معاون رئیس جمهوری اسلامی ایران و بینالی ییلدریم نخست وزیر ترکیه و با هماهنگی اتاقهای بازرگانی ایران و شورای روابط اقتصادی خارجی ترکیه و نمایندگان بخش های خصوصی دو کشور برگزار شود، بحث و بررسی شد.
    واعظی در این دیدار با اشاره به برنامه دیدارهای خود در استانبول با مقامات بلندپایه اقتصادی ترکیه گفت: هدف از نشست های مقامات بلندپایه دو کشور هموار کردن مسیر راه همکاریهای بخش خصوصی دو کشور است که امید است با برنامه ریزی خوب انجام شده برای همایش کارآفرینان در روز شنبه، نتایج مطلوبی در خصوص تعیین چشم انداز همکاریهای اقتصادی و تجاری بین بخش های خصوصی دو کشور حاصل شود.
    واعظی امروز دیداری هم با نهاد زیبکچی وزیر اقتصاد و رئیس طرف ترک کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه داشت.
    وی همچنین با حضور در محل حادثه انفجار و اقدام علیه نیروهای پلیس ویژه ترکیه که به کشته شدن 44 نفر و زخمی شدن بیش از 150 نفر منجر شد، ضمن ابراز همدردی با ملت ترکیه و قرائت فاتحه برای جانباختگان این حادثه، از خداوند برای مجروحان این حادثه آرزوی سلامت کرد.

    برچسب ها