عصر خودرو

مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران خبر داد؛

پیش‌بینی دو سایت نیروگاهی در تهران

امکان جایگزینی برق به‌جای گاز

عصر بازار- خوش خلق با بیان اینکه می‌توان استفاده از انرژی برق را جایگزین گاز در کشور کرد، گفت: ما امکان ظرفیت ساخت نیروگاه در سطح گسترده را در کشور داریم اما باید محاسبات فنی آن صورت گیرد.

پیش‌بینی دو سایت نیروگاهی در تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، غلامرضا خوش خلق مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران درباره نیاز به بازنشستگی نیروگاه‌های محدوده استان تهران گفت: خوشبختانه در حوزه تهران نیروگاه‌ها بزرگ و جدید هستند و فقط چند نیروگاه کوچک که در شبکه کار می‌کنند عمر خودشان را کرده‌اند و میزان تولیدشان کم است.

    وی درباره ساخت نیروگاه جدید در محدوده استان تهران نیز اظهار داشت: ما دو تا نیروگاه و سایت پیش بینی کردیم که بتوانیم ظرفیت جدیدی در برق منطقه‌ای تهران داشته باشیم و معمولا هم از 500 مگاوات به بالا هستند.

    خوش خلق در ادامه درباره امکان استفاده از برق به جای گاز در کشور تصریح کرد: پرداختن به این مسئله بستگی به شرایط کشور دارد، زیرا ما هم کشور وسیعی داریم و هم آب و هوای متفاوتی داریم مثلا در جنوب امکان تامین تمام انرژی مورد نیاز از برق وجود دارد ولی باید همه جانبه در نظر گرفته شود در مورد تهران هم باید محاسبه فنی و اقتصادی صورت گیرد. ضمن اینکه ما تجهیزات مورد نیاز و ظرفیت ساخت نیروگاه در سطح گسترده را داریم.

    برچسب ها