عصر خودرو

نمایش فناوری «زیمنس» در صنعت برق ایران

عصر بازار- شرکت زیمنس با رونمایی از برترین راهکارهای مدیریت برق جهان، در شانزدهمین نمایشگاه بین ‏المللی صنعت برق در تهران که از شنبه ۱۵ آبان اغاز شده و امروز به کار خود پایان می‌دهد، نقش خود را به‌عنوان شریک مهم فناوری در حوزه انرژی ایران افزایش خواهد داد.

نمایش فناوری «زیمنس» در صنعت برق ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای اقتصاد، محسن نایب‏زاده  مدیرعامل شرکت زیمنس در ایران در این زمینه گفت: ایران به مدرن‏ سازی زیرساخت‏های انرژی ادامه می ‏دهد تا بتواند پاسخگوی نیازهای در حال رشد صنعت برق باشد.

    وی افزود: از این‌رو برای ایجاد شبکه الکتریکی قدرتمند، قابل‌اطمینان و انعطاف‏ پذیر، به انتقال نوآورانه و فناوری توزیع نیاز خواهیم داشت و در 150 سال گذشته، زیمنس نقشی کلیدی در توسعه زیرساخت‏های ایران ایفا کرده است. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، وی گفت:  ما همواره به حمایت از اهداف ایران از طریق انتقال دانش و ارائه فناوری‏های نوآور متعهد هستیم.

    وی افزود: بخش مدیریت انرژی زیمنس نیز نمونه‏ای از فعالیت‏های خود را، ازجمله سیستم‏‏های ولتاژ پایین و شبکه توزیع انرژی الکتریکی، شبکه الکتریکی هوشمند و راهکارهای اتوماسیون انرژی، تامین برق کارخانه‏ ها و تاسیسات صنعتی و سیستم ‏های انتقال ولتاژ بالا، به شرکت‌های تاسیساتی و صنایع ارائه خواهد کرد.

    برچسب ها