عصر خودرو

چرایی لغو مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان ایلام مشخص شد

عصر بازار- مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس در خصوص علت لغو مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان ایلام نکاتی را مطرح کرد.

چرایی لغو مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان ایلام مشخص شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با چرایی لغو مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان ایلام گفت: بنابود مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان ایلام 13 تیرماه برگزار شود، اما به سبب این که متاسفانه صورت‌های مالی حسابرسی شده آماده نشده است برگزاری مجمع لغو شد.

    این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: هر زمانی که صورت‌های مالی حسابرسی شده که لازمه برگزاری مجمع است آماده و منتشر شود مجمع این استان هم برگزار خواهد شد.

    گفتنی است، روز گذشته شرکت سرمایه‌گذاری استان ایلام با صدور اطلاعیه شفاف سازی در سامانه کدال اعلام کرد: پیرو آگهی منتشره در تاریخ 6 خرداد ماه 1403 در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده راُس ساعت 10:00 روز چهار شنبه 13 تیر ماه 1403، به اطلاع می‌رساند مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده این شرکت در تاریخ مذکور برگزار نمی‌شود و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات مجمع، به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می‌شود موکول شد.

    برچسب ها