عصر خودرو

وزیر نیرو:

حامل های انرژی امسال افزایش قیمت نخواهد داشت

عصر بازار- وزیر نیرو گفت: حامل های انرژی در سال جاری افزایش قیمت نخواهند داشت.

حامل های انرژی امسال افزایش قیمت نخواهد داشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، حمید چیت چیان روز پنجشنبه در کارگاه سد تنگ سرخ در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برنامه ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی در دستور کار این وزارتخانه نیست.
    وزیر نیرو با بیان این که وضعیت بارندگی های خوب سال جاری تاحدی وضعیت منابع آبی کشور را بهبود بخشیده است، اظهار کرد: برای تمامی مناطق کشور در مقوله تامین آب آشامیدنی تدابیر لازم پیش بینی شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.
    وی به لزوم مدیریت مصرف و بهبود فرهنگ مصرف تاکید کرد و گفت: در برخی مناطق به دلیل کمبود و نبود منابع آبی مساله صرفه جویی باید بیش از پیش مد نظر مشترکان قرار گیرد.
    چیت چیان ساخت سد تنگ سرخ را برنامه بلند مدت تامین آب آشامیدنی شهر یاسوج دانست و افزود: پمپاژ آب از رودخانه ها و حفر چاه از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای تامین آب شهر یاسوج است.
    وزیر نیرو مشکل تملک املاک کشاورزان واقع در محدوده سد تنگ سرخ را یادآورد شد و افزود: بدون رضایت مردم پروژه سد تنگ سرخ شروع نخواهد شد.
    چیت چیان به در دست برنامه بودن پرداخت خسارات کشاورزان اشاره کرد و افزود: تا زمانی که تملک املاک کشاورزان صورت نگیرد و رضایت مردم جلب نشود، پروژه اجرایی نخواهد شد.
    وی اظهار کرد: مسئولان وزارت نیرو هرگز راضی نبستند که به خاطر اجرای پروژه های عمرانی مردم ناراضی شوند.
    استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید چیتیان از کارگاه سد تنگ سرخ با ارائه گزارشی از وضعیت این سد و پیامدهای اجرایی این پروژه، خواستار تلاش مسئولان وزارت نیرو برای شتاب بخشی عملیات اجرایی این سد مهم شد.
    سید موسی خادمی گفت: ساخت سد تنگ سرخ و دیگر طرحهای نیمه تمام در دست اجرا به عنوان اولویت های توسعه عمرانی و اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه ویژه وزارت نیرو است.
    وی محرومیت ها و محدودیت های تخصیص آب به این استان را یادآورشد و افزود: جبران محرومیت ها و بی توجهی به تامین نیازهای آبی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه ویژه دولت و وزیر نیرو است.
    وزیر نیرو پس از بازدید از روند اجرایی سد تنگ سرخ با چرخ بال عازم دشت امامزاده جعفر گچساران برای افتتاح پروژه سه هزار و 500هکتاری آبرسانی این منطقه شد.
    سد تنگ سرخ با هدف مهار 190 میلیون مترمکعب آب از سال 90 عملیات اجرایی آن آغاز شده است و اکنون حدود هشت درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
    در سفر وزیرنیرو کشاورزان منطقه تنگ سرخ خواستار پرداخت خسارت های املاک خود که در محدوده سد تنگ سرخ واقع شده است، شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها