عصر خودرو

حرکت روبه جلوی سرمایه‌گذاران گواهی سپرده شمش طلا

عصر بازار- در معاملات امروز بازار گواهی سپرده کالایی، ۳۸۰ هزار گواهی سپرده شمش طلا دست به دست شد. حجم معاملات امروز شمش طلا نسبت به روز قبل با افزایش ۵۹ درصدی روبه‌رو شد.

حرکت روبه جلوی سرمایه‌گذاران گواهی سپرده شمش طلا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی، 863 هزار گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و 907 میلیارد تومان دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم معاملات برای گروه شمش طلا بود.

    حجم معاملات امروز گواهی سپرده شمش طلا نسبت به روز گذشته با افزایش 59 درصدی روبه رو شد.

    در این روز 2 هزار و397 دفعه معامله در بازار گواهی سپرده کالایی صورت گرفت.

    در معاملات امروز بازار صندوق‌های کالایی 181.1 میلیون واحد صندوق کالایی به ارزش 3 هزار و 707 میلیارد ریال دست به دست شد. در این روز 23 هزار و 305 دفعه معامله صورت گرفت.

    نکته مهم معاملات امروز نسبت به معاملات روز گذشته در بازار صندوق‌های کالایی افزایش 61.6 درصدی حجم معاملات بازار صندوق کالایی بود.

    بیشترین حجم معاملات برای صندوق س. پشتوانه طلای جواهر زاگرس (جواهر) به میزان 23.3 میلیون واحد صندوق کالایی بود.

    بازار مشتقه: 4 هزار قرارداد آتی منعقد شد
    در دادوستدهای امروز بازار قراردادهای آتی، 4.4 هزار قرارداد آتی به ارزش 501.7 میلیارد ریال منعقد شد. در این روز یک هزار و 606 دفعه معامله صورت گرفت و تعداد موقعیت‌های باز 40 هزار و 785 موقعیت تعهدی بود.

    بیشترین حجم معاملات امروز بازار قراردادهای آتی برای گروه زعفران نگین بود.

    در دادوستدهای امروز بازار قراردادهای اختیار معامله نیز 722 قرارداد اختیار معامله به ارزش 1.7 میلیارد ریال منعقد شد. در این روز تعداد موقعیت‌های باز 30 هزار و 662 موقعیت تعهدی بود.

    بیشترین حجم معاملات امروز بازار اختیار معامه برای گروه شمش طلا بود.

    برچسب ها