عصر خودرو

مدیرعامل «رایان هم‌افزا» خبر داد:

افزایش ۱۱۰ درصدی سود عملیاتی«رافزا»

عصر بازار- مدیرعامل «رایان هم‌افزا» در حالی خبر از افزایش ۱۱۰ درصدی سود عملیاتی این شرکت براساس صورت‏‏‌های مالی حسابرسی نشده شش ماهه نخست سال جاری داد که ‌سود خالص «رافزا» نیز در همین مدت نسبت به دوره مشابه سال پیش، ۱۲۶‌درصد رشد داشته است.

افزایش ۱۱۰ درصدی سود عملیاتی«رافزا»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی رایان هم‌افزا، حجت اله فرهنگیان اظهار کرد: دلیل افزایش 110 درصدی سود عملیاتی در  نیمه نخست سال نسبت به دوره مشابه سال گذشته، مدیریت هزینه‌های عملیاتی، جذب مشتریان جدید، ارائه محصولات نوین و افزایش نرخ خدمات ارائه شده بر اساس تصمیم هیات مدیره شرکت بوده است.
    وی ادامه داد: سود عملیاتی این شرکت در نیمه نخست سال جاری به نزدیک 1300 میلیارد ریال رسیده است و این در حالی‌ است که سود عملیاتی رایان‌هم‌افزا در دوره مشابه سال قبل 615 میلیارد ریال گزارش شده بود.
    فرهنگیان با اشاره به اینکه «رایان هم‌افزا» در دوره شش ماهه منتهی به 31 شهریورماه 1402 به ازای هر سهم 2,760ریال سود برای سهامداران محقق کرده است، افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد رشد داشته است؛ همچنین ‌سود خالص «ر‌افزا» نیز در نیمه نخست سال‌جاری به حدود 1000 میلیارد ریال رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد 126‌درصدی را نشان می‌دهد.
    مدیرعامل «رایان هم‌افزا» اضافه کرد: امروز نیز با تکیه بر تجارب ارزشمند گذشته، قصد داریم که در افق چشم‌انداز پیش‌رو، «رایان‌هم‌افزا» را با تقویت پتانسیل‌های موجود، تبدیل به بزرگترین هلدینگ فنآوری بازار سرمایه ایران کنیم و برنامه‌ریزی‌ها در این خصوص انجام شده است.    
    وی همچنین خبر از افزایش سرمایه شرکت «رایان هم افزا» از 200 میلیارد ریال به 1000 میلیارد ریال داد و اظهار کرد:  این افزایش سرمایه، در مرحله اول 150 میلیارد ریال از محل سود انباشته و  در مرحله بعد 650 میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهام‌داران است که در حال انجام می‌باشد.
    فرهنگیان در خاتمه به برگزاری رویدادهای رونمایی از محصولات جدید شرکت اشاره کرد و گفت: به زودی رونمایی از محصول BI انجام خواهد شد و در ادامه رویدادهایی برای محصولات «رایان‌بان»، «آپشن» و «توثیق و صندوق‌ها» نیز برگزار می‌شود. افزون بر این، به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مشتریان «رایان هم‌افزا» رویدادهای آموزشی نیز برای مشتریان محصولات پیشین شرکت اجرا می‌شود که در این رویدادها به پرسش‌ها و مشکلات مشتریان پاسخ داده خواهد شد.

    برچسب ها