عصر خودرو

مدیرعامل سازمان فروش اموال تملیکی

رشد ۲۳۸ درصدی توسعه انبارهای تملیکی در دولت سیزدهم

عصر بازار- مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از رشد ۲۳۸ درصدی توسعه و تجهیز انبارهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم نسبت به مدت مشابه در دولت قبل خبر داد.

رشد ۲۳۸ درصدی توسعه انبارهای تملیکی در دولت سیزدهم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، «سید عبدالمجید اجتهادی»  اظهار داشت: در سال 1400 معادل 58 هزار و 945 متراژ انبارهای سازمان اموال تملیکی بود که این رقم در سال 1401 به 110 هزار و 90 متر و در سه ماه اول سال 1402 به 140 هزار و 740 متر رسید.

    وی اضافه کرد: 48 میلیارد تومان هزینه خرید انبارهای سازمان اموال تملیکی و 29 میلیارد تومان نیز هزینه بیمه شده است.

    مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه سازمان اموال تملیکی تا سال 1400 حدود 11 انبار و 15 سوله داشت گفت: همزمان با فعالیت دولت سیزدهم، در سال گذشته چهار انبار و هفت سوله و در سال 1402 معدل سه انبار و 6 سوله دیگر خریداری شد.

    وی بیان داشت: همچنین افزایش 30 درصدی در فضای قفسه بندی را در دولت سیزدهم شاهد هستیم، تمام انبارها به سیستم اطفای حریق، تهیه شناسنامه جامع انبارها، نظارت بر روند اجرای تعمیرات اساسی سازه و دوربین های مدار بسته مجهز شدند.

    اجتهادی با اشاره به اینکه در سه ماه امسال هفت میلیارد و 96 میلیون تومان کالاهای اموال تملیکی تعیین تکلیف شد گفت: در سه ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 279 درصدی تعیین تکلیف کالاها هستیم.

    وی ابراز داشت: اعاده کالاها بیشترین سهم را در تعیین تکلیف داشته است و سعی شده است که کالاها به صاحبان اصلیشان بازگردانده شود.

    به گفته مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کالاهای اموال تملیکی از طریق مزایده الکترونیکی سراسری در بستر سامانه تدارکات دولت با 96 درصد، مذاکرده با سه درصد و حراج الکترونیکی با یک درصد به فروش رسیده است.

    برچسب ها