عصر خودرو

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی خبر داد:

رشد ۴۷۵ درصدی فروش کالاهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم

عصر بازار- مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، از رشد ۴۷۵ درصدی فروش کالاهای اموال تملیکی در ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد ۴۷۵ درصدی فروش کالاهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، «عبدالمجید اجتهادی» اظهار داشت: در 11 ماه امسال 9 هزار و 911 میلیارد تومان کالاهای سازمان اموال تملیکی به فروش رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که هزار و 725 مییارد تومان بوده است 475 رشد را نشان می‌دهد.

    وی بیان داشت: کالاهای اموال تملیکی از طریق حراج، مزایده (تهاتر دین طلب)، مذاکره و مزایده به فروش می‌رود که در این دولت تعداد برگزاری حراج های حضوری و الکترونیکی در راستای تعیین تکلیف کالاها افزایش یافت.

    مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه در 11 ماه امسال 26 هزار و 155 میلیارد تومان کالای اموال تملیکی تعیین تکلیف شد، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 6 هزار و 585 میلیارد تومان بوده است که رشد 297 درصدی را نشان می‌دهد.

    وی ادامه داد: همچنین در همین مدت اعاده کالا به صاحبان آن 11 هزار و 392 میلیارد تومان صورت گرفت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک هزار و 175 میلیارد تومان بود رشد 869 درصدی را نشان می دهد.

    اجتهادی بیان داشت: سه هزار و 689 میلیارد تومان ارزش استرداد بود که در این عرصه نیز شاهد رشد 24 درصدی هستیم.

    رشد انهدام 66 درصدی کالاهای اموال تملیکی

    وی از رشد انهدام 66 درصدی کالاهای اموال تملیکی خبر داد و گفت: یک هزار و 162 هزار تومان ارزش کالاهای منهدم شده است.

    مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکیخاطر نشان کرد: این کالاها از طریق دستگاه‌های مربوطه از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان استاندارد نیز قابل استفاده نبوده است و با رعایت مسایل زیست‌محیطی از چرخه مصرف خارج شد.

    برچسب ها