عصر خودرو

رشد ۳۰۶ درصدی تعیین تکلیف کالاهای اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱

عصر بازار- سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تعیین تکلیف کالاهای این سازمان در سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۳۰۶ درصدی داشته است.

رشد ۳۰۶ درصدی تعیین تکلیف کالاهای اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، «صاحب حجتی»  ، گزارشی از عملکرد این سازمان در سال گذشته ارائه کرد و گفت: سال گذشته 31 هزار و 578 میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی تعیین تکلیف شد که این آمار نسبت به سال 1400 که هفت هزار و 786 میلیارد تومان بود رشد قابل توجهی داشته است.

    وی افزود: فروش کالاهای این سازمان در سال گذشته حدود 11 هزار و 124 میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال 1400، 422 درصد رشد را نشان می دهد.

    سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: در بخش اعاده کالا نیز با رشد یک هزار درصدی روبرو هستیم که این بیشترین تعیین تکلیف کالاها در این بخش رقم خورده است.

    وی با اشاره به انهدام کالاها در سال گذشته گفت: حدود یک هزار 200 میلیارد تومان کالاهایی که تاریخ گذشته بودند منهدم شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 51 درصدی را به همراه داشته است.

    حجتی خاطر نشان کرد: در بخش استرداد نیز در سال گذشته نسبت به سال 1400 رشد 20 درصدی ثبت شد از این رو در دولت سیزدهم با تاکید رییس جمهور در سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف کالاها، به سرعت پرونده ها در دستور کار قرار می گیرد و نسبت به وضعیت کالاها اقدام می شود.

    وی عنوان کرد: مجموعه‌ها و نهادهایی از جمله تعزیرات، قاچاق کالا و ارز، وزارت صمت، قوه قضاییه و سایر نهادهای از زمان استقرار دولت سیزدهم همکاری مطلوبی با سازمان داشتند و این امر به تعیین تکلیف کالاها سرعت بخشیده است.

    برچسب ها