عصر خودرو

مذاکرات چیت چیان و نوآک برای ساخت نیروگاه و تبادل برق

عصر بازار- مهمترین محورهای مذاکرات فردای وزرای نیرو و انرژی ایران و روسیه در خصوص ساخت یک نیروگاه حرارتی در ایران و آخرین وضعیت اتصال شبکه برق دو کشور است.

مذاکرات چیت چیان و نوآک برای ساخت نیروگاه و تبادل برق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، در سفر رئیس جمهور روسیه به تهران مذاکراتی بین روسای جمهوری دو کشور در بخش توسعه روابط اقتصادی انجام شد که یکی از این مذاکرات در خصوص سرمایه گذاری و احداث نیروگاه حرارتی 1400 مگاواتی در بندرعباس توسط روس ها بود.

    قرار بود در ماههای بعد این توافق، بررسی های وزارت نیروی ایران و وزارت انرژی روسیه در این خصوص انجام شده و در سفر وزیر انرژی این کشور به ایران، در خصوص جزئیات ساخت این نیروگاه تصمیم گیری شود.

    امشب «الکساندر نوآک» وزیر انرژی روسیه به تهران می آید تا فردا دیداری با «حمید چیت چیان» وزیر نیروی ایران داشته باشد. در این دیدار علاوه بر تصمیم گیری در خصوص جزئیات احداث نیروگاه در بندرعباس، در خصوص آخرین وضعیت اتصال شبکه برق دو کشور بررسی هایی صورت خواهد گرفت و دو طرف مواضع مطالعه شده خود را بیان می کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها