عصر خودرو

کتاب ۴۵ سال در وال استریت در کتابخانه سازمان بورس جای گرفت

عصر بازار- کتاب " ۴۵ سال در وال استریت" تالیف ویلیام دلبرت گن، ترجمه سورج رحمتی خامنه و مریم ایزدی در ۱۵۹ صفحه توسط انتشارات آراد کتاب در سال ۱۳۹۷ منتشر شده است.

کتاب ۴۵ سال در وال استریت در کتابخانه سازمان بورس جای گرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، بسیاری از افرادی که به خرید و فروش سهام مشغول اند دچار ضرر می شوند که سه دلیل عمده وجود دارد: 1- آنها بیش از حد معامله کرده یا در مقابل سرمایه شان خرید و فروش زیادی انجام می دهند، 2- آنها دستورات جلوگیری از ضرر را صادر نکرده یا ضرر خود را محدود نمی کنند، 3- فقدان دانش که عمده ترین دلیل در میان همه دلایل است.

    بسیاری از مردم سهامی را می خرند زیرا امیدوارند ترقی کرده و آنها به سود برسند. آنها در اوج ها یا هر وضعیت دیگری خرید می کنند بدون آنکه دانش واقعی از ترقی سهام داشته باشند از این رو به نحو نادرستی وارد بازار شده و این نادرستی را تشخیص نمی دهند یا زمانی برای اصلاح آن تلاش می کنند که خیلی دیر شده است.

    ویلیام دلبرت گن یکی از سرمایه گذاران و معامله گران موفق در اوایل قرن بیستم بود. توانایی او در کسب سود سرشار از بازارهای مالی، سهام و کالا غیر قابل توصیف بوده و اکنون بر هیچکس پوشیده نیست.

    متدهای گن هم در محاسبه هدف قیمت و زمان رسیدن به هدف قیمت در تحلیل تکنیکال بازارهای مالی اسرارآمیز و منحصر به فرد بوده است. امروزه نیاز به این قوانین بارها و بارها در بازارهای ملی و بورس جهانی تکرار می شوند.

    به طور کلی پس از خواندن دقیق محتوای این کتاب دانش پژوهان و معامله گران عزیز به یک بینش در معاملات مالی خود و نوع استراتژی ها، با هدف کسب سود سرشار دست خواهند یافت.

    کتاب " 45 سال در وال استریت" تالیف ویلیام دلبرت گن، ترجمه سورج رحمتی خامنه و مریم ایزدی در 159 صفحه توسط انتشارات آراد کتاب در سال 1397 منتشر شده است.

    نویسنده در پانزده فصل با عناوین قواعدی برای معامله سهام، شاخص تصمیم گیری، بازگشت های بازار، دوره های مهم میانگین ها، جدول سه روزه میانگین ها، حجم فروش سهام، مقایسه ها، تاثیر کشفیات و اختراعات در بازارها، کال و پوت، پیش بینی و نتیجه گیری به موضوع پرداخته است.

    پیتر لینچ در این کتاب می گوید که حتی سرمایه گذاران معمولی هم با یک تحقیق ساده در خصوص سهام مد نظرشان می توانند عملکردی همچون حرفه ای های وال استریت داشته باشند. در این کتاب لینچ به شما قول می دهد که اگر شما از بالا و پایین رفتن های بازار صرف نظر کنید و دست از سفته بازی های بی پایان بردارید ، در یک بازه بلندمدت حداکثر 15 ساله همیشه پرتفوی شما برنده خواهد بود 

    این کتاب اخیراً به مجموعه کتابهای کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

    این کتابخانه فعالیت خود را از سال 1374 با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی ‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت. ماحصل این تلاش گردآوری بیش از 5516 عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، 4052 عنوان کتاب فارسی، 1689 عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، 64 عنوان نشریه تخصصی و 5605 عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل 81 مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است. علاقه مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می توانند به سایت http://lib.seo.ir/faces/home.jspx  مراجعه و یا با شماره تلفن های 162-84083161 تماس حاصل کنند. آدرس کتابخانه : میدان ونک خیابان ملاصدرا نرسیده به پل کردستان پلاک 27 ساختمان شماره 2 سازمان بورس.

    برچسب ها