عصر خودرو

رصد معاملات هفتگی گروه خودرو:

بازگشت گروه خودرو به مدار ۱۵ هزار واحدی

عصر بازار-این هفته خودرویی ها وضعیت مناسبی با توجه به جو کلی بازار داشتند طوریکه شاخص گروه توانست به قله ۱۵ هزار واحدی بازگردد و در مجموع گروه ۳ درصد بازدهی داد.

بازگشت گروه خودرو به مدار ۱۵ هزار واحدی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر بازار، اولین روز کاری هفته شاهد بازگشت پر قدرت گروه خودرو به کانال 15 هزار واحدی در ارتفاع 15 هزار و 286 بودیم. به طوریکه در این روز عمده نمادهای گروه خودرو صف خرید و پرتقاضا بودند در این میان خساپا با رشد 4.99 درصدی به 778 ریال رسید و با 47 میلیون تقاضا، سنگین ترین صف خرید را داشت. خودرو هم با رشد 4.9 درصدی به 2,507 ریال رسید و صف خرید بیش از 2 میلیونی داشت.
    روز بعد گروه خودرو به روال متعادل خود بازگشت و نهایتا شاخص گروه رشد 105 واحدی را به مدد معاملات مثبت نمادهای خساپا، خمحرکه، خنصیر و خموتور رقم زد.
    روز سه شنبه عمده خودرویی ها در حاشیه 4 درصد افت کردند، هیمنطور نمادهای خکار و خاور نیز پس از انتشار شفاف سازی (به ترتیب کاهش 62 درصدی سود و افزایش 80 درصد زیان-ساختن زیان سنگین 2,086 ریالی) بازگشایی و به ترتیب  با افت 5 و 7 درصدی مواجه شدند.
    آخرین روز هفته خساپا با رشد حوالی 5 درصد در قیمت 833 ریال صف خرید تشکیل داد و فضای معاملاتی گروه را مثبت کرد. خودرو نیز در حاشیه 2 درصد مثبت به 2,450 ریال رسید، خزامیا، خپارس، ورنا، خاذین، خمحور، خمحرکه، ختور، خنصیر، ختراک، خدیزل و خفنر نیز همگی یا در حاشیه 4 درصد مثبت و یا صف خرید بودند.

    برچسب ها