عصر خودرو

یک مقام رسمی سازمان خصوصی سازی:

تکلیف سود و اصل سهام عدالت ۲ میلیون متوفی روشن می‌شود

عصر بازار- مدیر کل دفتر امور سهام سازمان خصوصی سازی گفت: تمامی حقوق مربوط به سهام عدالت متوفیان و سود سهام آنها محفوظ است و در آینده تعیین تکلیف می شود.

تکلیف سود و اصل سهام عدالت ۲ میلیون متوفی روشن می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، اسماعیل مختاری دولت آبادی گفت: تعداد افرادی که به طور قطع مشمول سهام عدالت هستند 49 میلیون و 226 هزار و 193 نفر هستند که از این تعداد حدود 47 میلیون نفر در قید حیات هستند و بقیه متوفی شده اند.

    مدیر کل دفتر امور سهام سازمان خصوصی سازی افزود: از این تعداد مشمول در قید حیات، حدود 38 میلیون و 500 هزار نفر تاکنون شماره شبای خود را وارد سامانه سهام عدالت کرده و پس از تائید نهایی شماره شبا، سود سهام عدالت خود را دریافت کرده اند.

    سازوکار تقسیم سود و اصل سهام عدالت متوفیان

    وی در خصوص افراد متوفی و تکلیف اصل سهام و سود سهام عدالت آنها اظهارداشت: سازوکار تقسیم سود و اصل سهام عدالت متوفیان موضوعی پیچیده و زمان بر است که در حال حاضر سازمان خصوصی سازی در حال انجام امور قانونی، اداری، نرم افزاری و همچنین فراهم آوردن زیرساخت های این کار است.

    دولت آبادی با تاکید بر اینکه تمامی حقوق مربوط به سهام عدالت متوفیان و سود سهام آنها محفوظ است گفت: بر این اساس در آینده و پس از فراهم آمدن زیرساخت های لازم تکلیف اصل سهام و سود سهام عدالت متوفیان نیز که حدود 2.2 میلیون نفر هستند مشخص خواهد شد که یکی از مدارک لازم در این زمینه گواهی انحصار وراثت است.

    برچسب ها