عصر خودرو

گزارش معاملات فرابورس در آخرین روز هفته:

افت قیمت «تسه» ها ادامه دارد

عصر بازار- در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، ۱۲۳ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۸۶۵ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

افت قیمت «تسه» ها ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در پایان معاملات 10 آذرماه 1394، 123 میلیون ورقه بهادار در 36‌ هزار و 159 نوبت خرید و فروش شد و ارزش آن به 865 میلیارد و 240 میلیون ریال رسید.

    بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز به سهام شرکت تازه وارد بهمن دیزل با داد و ستد 48 میلیون سهم به ارزش 173 میلیارد ریال اختصاص یافت.
    آیفکس هم در پایان معاملات امروز با کاهش نه چندان محسوس نسبت به دیروز در رقم 689.68 متوقف شد؛ ضمن آنکه اوراق تسهیلات مسکن با افت قیمت در محدوده 680 تا 738 هزار ریال قیمت خورد.
    این گزارش حاکیست، سهام تدبیرگران فارس و خوزستان، بیمه میهن و قند چهارمحال بیشترین افزایش قیمت را در بازار فرابورس تجربه کرد و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های معادن مس تکنار، بیمه دی و توسعه خدمات بندری سینا با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.
    در روز جاری، نماد معاملاتی شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ 15 آذر، در پایان معاملات امروز متوقف و  بلوک 5.37  درصدی اوراق مشارکت شهرداری مشهد در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران به ارزش 268 میلیارد و 840 میلیون ریال واگذار شد.
    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 840 هزار و 620 سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم مربوط به معامله 82 و 200 هزار ورقه اجاره ماهانه رایتل بود.
    خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در روز جاری با قیمت 935 هزار و 421 ریال به پایان رسید و نرخ بازده تا سررسید این اوراق با 1.54 درصد افت نسبت به روز قبل، معادل 24.52 درصد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها