عصر خودرو

منابع آگاه:

عربستان برای تأمین امنیت آرامکو در خلیج فارس با شرکت‌های خارجی قرارداد می‌بندد

عصر بازار- منابع آگاه اعلام کردند: عربستان برای تأمین امنیت سایت‌های نفتی متعلق به آرامکو در خلیج فارس با شرکت‌های خارجی قرارداد می‌بندد.

عربستان برای تأمین امنیت آرامکو در خلیج فارس با شرکت‌های خارجی قرارداد می‌بندد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، منابع صنعتی اعلام کردند: شرکت نفتی آرامکو عربستان از شرکت‌های خارجی درخواست کرد تا امنیت دکل‌های نفتی داخل خلیج فارس متعلق به این کشور را تأمین کنند. شرکت‌های نظیر رایتون آمریکا، رین‌متال آلمان، لئوناردو عربستان و جنرال دینامیک از جمله این شرکت‌ها هستند.

    این 2 منبع با بیان اینکه احتمال دارد عربستان مناقصه‌های بیشتری برای حفظ امنیت سایت‌های آرامکو برگزار کند،اعلام کردند قرارداد با این شرکت‌ها شامل نصب سیستم‌های امنیتی در سطح گسترده در 9 سایت فراساحلی در خلیج فارس است.

    آرامکو هنوز درباره قراردادها و برنامه‌های امنیتی اظهارنظری نکرده اما گفته است که تامین امنیت کارمندان و امکانات و تجهیزات آرامکو از اولویت آنها است.

    تاکنون شرکت‌های نامبرده در این باره اظهارنظری نکرده‌‌اند اما شرکت لئوناردو گفته است که فرصت‌های تجاری را در منطقه دنبال می‌کند.

    سخنگوی لئوناردو تأکید کرده است که این شرکت به دنبال تأمین امنیت مورد نیاز تجهیزات و امکانات نفتی در خلیج فارس است.

    این منابع گفت: آرامکو در حال ارزیابی شرکت‌ها است و احتمالاً تا آخر امسال و یا اوایل سال آینده قرارداد با آنها منعقد شود.

    برچسب ها