عصر خودرو

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران:

شرکت پست واگذار نمی شود

عصر بازار: مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت : موضوع واگذاری این شرکت به بخش خصوصی منتفی شده است و این دستگاه در انحصار دولت خواهد ماند.

شرکت پست واگذار نمی شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از  ایلنا، حسین مهری گفت: درهمه دنیا نیز همین رویکرد وجود دارد که پست به خاطر حساسیت آن بویژه در بخش توزیع در اختیار دولت هاست.

    وی اضافه کرد: حساسیت بخش توزیع بشدت بالاست و براساس قانون تنها کسی که از طرف دولت حق مراجعه به منازل را دارد، نیروهای توزیع شرکت پست هستند.

    مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افزایش حقوق نیروهای این شرکت بیان کرد: به طور میانگین افزایش حقوق نیروهای شرکت پست در کشور 48 درصد است که این میزان برای نیروهای ستاد 39 درصد بوده است.

    مهری یادآور شد: در شش ماه نخست سال جاری میزان حقوق نیروهای توزیع شرکت پست در کشور 60درصد افزایش یافته است.

    وی ادامه داد: برای تامین پیراهن ویژه نیروهای پست 40 تا 50 نوع پیراهن از کشورهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت محصول تولیدی کشور آلمان انتخاب شد.

    مهری اظهارکرد: بسته های نامه رسان شامل تجهیزات مورد نیاز این نیروها به ارزش 80 میلیون ریال است که این امر اهمیت کار نیروهای نامه رسان برای شرکت پست را نشان می دهد.

    وی با تاکید بر اینکه مجموعه پست باید از هر دو لحاظ محتوا و ظاهر تغییر کند افزود: در بخش کارمزدی کارکنان شرکت پست، حقوق آنها به میزان دو برابر افزایش یافته است که در برابر این افزایش انتظار داریم با بالا رفتن عملکرد کارکنان زمینه جلب رضایت بیشتر مردم فراهم شود.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها