عصر خودرو

دبیرکل اتحادیه جهانی پست تاکید کرد:

ضرورت گسترش همکاری‌های اتحادیه جهانی با ایران

عصر بازار- بشار عبدالرحمان حسین با بیان اینکه ایران ظرفیت عظیمی در حوزه خدمات پستی دارد بر ضرورت گسترش همکاری‌های اتحادیه جهانی با ایران تاکید کرد.

ضرورت گسترش همکاری‌های اتحادیه جهانی با ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، بشار عبدالرحمن حسین - دبیرکل اتحادیه جهانی پست - در مراسم افتتاحیه دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه در تهران با تجلیل از وزارت ارتباطات و شرکت ملی پست ایران به عنوان برگزارکنندگان این مراسم گفت: بعد از کنفرانس استانبول، کنفرانس تهران باعث افتخار اتحادیه جهانی است. اتحادیه جهانی پست با 142 سال قدرت از سازمان ملل نیز قدیمی‌تر است که در حال حاضر توانسته به عنوان یکی از بزرگترین رهبران تجارت الکترونیک در جهان در این حوزه موفق عمل کند و در سال بیش از 18 میلیارد دلار تبادلات الکترونیکی بین مشتریان را انجام هد.

    وی با بیان اینکه کشور ایران ظرفیت عظیمی در حوزه خدمات پستی دارد بر ضرورت گسترش همکاری‌های اتحادیه جهانی با ایران تاکید کرد و گفت: برای ایجاد بالاترین بازدهی در خدمات پستی در بین کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه باید ایجاد کارگروه‌های آموزش خدمات الکترونیکی در اولویت قرار بگیرد.

    حسین ادامه داد: همچنین کشورها برای اینکه بتوانند پروژه‌های جدید و بیشتری با بهره‌وری بالا و نوآوری در خدمت را طراحی کنند باید به سمت شیوه‌های جدید و رفع نیازهای مشتریان متمرکز شوند. در این راستا استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی دارای ضرورتی ویژه است.

    دبیرکل اتحادیه جهانی پست در ادامه از سران پستی حاضر در مراسم و همه کشورها خواست تا به سازمان‌های پستی کشورهای فقیرتر کمک کند تا آنها نیز بتوانند پا به پای دیگر کشورها از خدمات پستی استفاده کنند.

    حسین در پایان با بیان اینکه جایگاه ویژه اتحادیه جهانی پستی در ارائه خدمات پستی در جهان گفت: شبکه ups بزرگترین شبکه توزیع را در سراسر جهان دارد که بدون رقیب است. ما بدون داشتن زیرساخت‌های قوی و همکاری و همدلی نمی‌توانستیم به این جایگاه برسیم. ما از این ظرفیت می‌خواهیم حداکثر استفاده را در جهت رسیدن به اهداف بین‌المللی خود و مبارزه با فقر داشته باشیم.

    برچسب ها