عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۲۹)

مدیرعامل شرکت کسری صنعت مهرآذین: یونگ هاینریش، بنز و بی‌ام و تجهیزات انبارداری است

عصر بازار: مدیرعامل شرکت کسری صنعت مهرآذین گفت: در واقع محصولات یونگ هاینریش که توسط شرکت کسری صنعت مهرآذین وارد می‌شود‏، در حکم بنز و بی ام و در تجهیزات انبارداری است.

مدیرعامل شرکت کسری صنعت مهرآذین: یونگ هاینریش، بنز و بی‌ام و تجهیزات انبارداری است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸:۰۰

    کارگر در گفتگو با خبرنگار «عصر بازار» با اشاره به اینکه شرکت کسری صنعت مهرآذین محصولات انبارداری یونگ هاینریش را از آلمان به ایران وارد می‌کند، بیان کرد: این شرکت یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و وارد کننده محصولاتی مانند بالابر، لیفتراک، راهرو و دیگر محصولات در حدود 50 نوع از یونگ‌هاینریش آلمان است.
    وی با بیان اینکه اولین سالی است که این شرکت تحت عنوان شرکت کسری صنعت مهرآذین در نمایشگاه شرکت می‌کند، افزود: نمایشگاه بین المللی صنعت روز اول و دوم ضعیف بود. اما در روزهای بعد رفته رفته بهتر و استقبال مناسب‌تر شد. این در حالی است که هدف از حضور در نمایشگاه معرفی محصولات به مشتریان است. به ویژه اینکه برند ما در ایران کمتر شناخته شده است.
    کارگر با اشاره به اینکه کمبود نقدینگی بزرگترین مشکل حال حاضر صنعت است، ابراز کرد: رقبای آسیایی و چینی با محصولاتی بی کیفیت بازار را در دست گرفته اند و مصرف‌کنندگان هم به دلیل تحریم‌ها به این محصولات آورده‌اند. همچنین خوشبختانه کمی از تعرفه گمرکی کاسته شده است ولی همچنان نحوه ترخیص سخت و زمان‌بر است.
    مدیرعامل شرکت کسری صنعت مهرآذین با اشاره به اینکه یونگ هاینریش از نظر کیفیت‏ و طراحی، برند درجه یک در نوع خود در دنیا است، افزود: گارانتی محصولات از یک تا چهار سال است و خدمات در محل انجام می‌شود. به این ترتیب حداکثر طی 10 روز در صورت نبود قطعه در انبار قطعات از آلمان وارد می‌شود و خدمات به مشتری ارائه خواهد شد.
    به گفته وی خدمات پس از فروش از اهمیت بالایی برخوردار است. به این صورت که دستگاه اول را مشتری می‌فروشد و دستگاه‌های بعدی را خدمات پس از فروش خواهد فروخت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها