عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۲۵)

مدیر عامل شرکت هواسان: حضور خارجی ها در نمایشگاه صنعت نشان از آمادگی ایران در عرصه بین المللی دارد

عصر بازار: مدیر عامل شرکت هواسان گفت: حضور متعدد شرکت های خارجی در نمایشگاه، آمادگی صنعت کشور را برای حضور در عرصه بین المللی، نشان می دهد.

مدیر عامل شرکت هواسان: حضور خارجی ها در نمایشگاه صنعت نشان از آمادگی ایران در عرصه بین المللی دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴:۰۰

    علی شریف زاده در گفت وگو با خبرنگار عصر بازار با بیان اینکه حضور در نمایشگاه صرفآ برای فروش نیست، اظهار کرد: نمایش محصولات و اعلام حضور در بازار بسیار مهم تر از فروش است.
    وی با اشاره به اینکه باید مسئولان و صنعتگران در نمایشگاه های اروپایی مانند نمایشگاه هانوفر آلمان حضور پیدا کنند، افزود: حضور در نمایشگا های بین المللی راه را برای حضور در عرصه بین الملل هموارتر می کند و نشان میدهد صنعت کشور ما روز به روز در حال نزدیک تر شدن به دنیای مدرن است.
    مدیر عامل شرکت هواسان با بیان اینکه صنعت کمپرسور سازی در تمام کشورها از جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: در حال حاضر صنعت "پنوماتیک" جایگزین صنعت هیدرولیک شده و تمام جک ها، بسته بندی ها و جابجایی به وسیله سیستم "پنوماتیک" انجام می شود. همچنین این سیستم نیاز به کمپرسور دارد. بنابراین تا حدودی تولید در کارخانه ها به کمپرسور وابسته است.
    شریف زاده گفت: حدود 20 شرکت کمپرسور سازی در نمایشگاه حضور دارند که باعث پررنگ تر شدن این صنعت مهم در نمایشگاه امسال شده است.
    وی شرکت تحت مدیریت خود را در رتبه دوم این صنعت در کشور قلمداد و تشریح کرد: شرکت های هوایار، هواسان، هواساز و تهران کمپرسور در رآس هرم این صنعت در ایران جای دارند.
    مدیر عامل شرکت هواسان با بیان اینکه واسطه در خرید قطعات و مواد اولیه در دوران تحریم مشکلات زیادی در صنعت ایجاد کرده است، اظهار کرد: این تحریم ها جنبه های مثبتی نیز در افزایش مهارت مدیران کارخانه ها و شرکت ها داشته است. همنچنین اگر مدیر و شرکتی توانست در تحریم ها دوام بیاورد، در دوران پسا تحریم راه آسوده تر با بازدهی بیشتری پیش رو دارد.
    شریف زاده برنامه ریزی شرکت خود را در شش ماهه دوم سال94 صادرات و حضور بین المللی در نمایشگاه های کشورهای پیشرفته در صنعت کمپرسور سازی اعلام و بیان کرد: ما تجربه و مهارت کافی برای رقابت با سایر کشورها را داریم و در این راستا تنها حمایت دولت برای بهتر به نمایش گذاشتن و فروش آسانتر محصولات در نمایشگاه های خارجی را کم داریم.

    برچسب ها