عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۲۴)

مدیر عامل شرکت پندتک: بی ثباتی رویه های گمرکی، مشکل پندک است

عصر بازار: مدیر عامل شرکت پندتک گفت : در زمینه واردات مواد اولیه، پندک با مشکل بی ثباتی رویه های گمرکی مواجه است.

مدیر عامل شرکت پندتک: بی ثباتی رویه های گمرکی، مشکل پندک است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶:۰۰

    شهرام معتمدی در گفتگو با خبرنگار عصربازار با اشاره به پانزده سال حضور شرکت پندتک در نمایشگاه صنعت، افزود: این نمایشگاه بهتراست بر اساس فعالیت های صنعتی مختلف دسته بندی شود، تا بتواند در جذب بازدیدکنندگان خارجی قوی تر عمل کند. به این ترتیب بازدیدکنندگان در نمایشگاه بین المللی صنعت ایران، شاهد حضور تمام شرکت های فعال در زمینه صنعت هستند و این خود باعث آهسته عمل کردن تبادل تکنولوژی و فنآوری روز دنیا در این نمایشگاه می شود.
    وی در خصوص مشکلات پیش روی شرکت پندتک، بیان کرد: شرکت پندتک با مشکلات زیادی روبه رو است. به این ترتیب از جمله این مشکلات می توان به عدم حمایت کافی دولت اشاره کرد. بنابراین اگر قرار باشد محصولی با کیفیت عالی به بازار عرضه شود، نظارت و حمایت دولت را لازم دارد. همچنین در زمینه واردات مواد اولیه پندک با بی ثباتی رویه های گمرکی مواجه است.
    مدیر عامل شرکت پندتک با اشاره به لزوم تعامل در صنعت توزین، تشریح کرد: تعامل در صنعت توزین نیازمند ارتباط مصرف کننده، صنعتگر، تولید کننده، دولت و استاندارد است و اگر درکار هر کدام از این موارد خللی وارد شود، شاهد افت بازدهی در کار خواهیم شد.
    شهرام معتمدی با اشاره به تاریخچه شرکت پندتک، بیان کرد: گروه صنعتی پند از سال 1369 با نام شرکت پند شروع به فعالیت کرد و با گذشت زمان و رشد بازار به همراه تخصصی شدن فعالیت ها، شرکت دارا الکترونیک در حوزه ماشین های اداری فروش، شرکت پند کاسپین درزمینه تولید باسکول های جاده ای و شرکت پندتک در زمینه اتوماسیون توزین به این مجموعه اضافه شد.

    برچسب ها