عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۱۸)

مدیر عامل شرکت آلوم پارس پله: محصولات آلوم پارس پله با بیمه نامه ارائه می‌شوند

عصر بازار: مدیر عامل شرکت آلوم پارس پله گفت: کلیه محصولات آلوم پارس پله با گارانتی و بیمه نامه یک ساله ارائه می‌شوند.

مدیر عامل شرکت آلوم پارس پله: محصولات آلوم پارس پله با بیمه نامه ارائه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹:۰۰

    سعید عرب لو در گفتگو با خبرنگار عصر بازار با اشاره به اینکه استقبال از نمایشگاه امروز بهتر از روز پیش بود، افزود: به دست آوردن بازارهای جدید به خصوص در بخش بین‌المللی و آشنایی با مشتریان خارجی به همراه ارائه محصولات جدید از بزرگ‌ترین مزیت‌های نمایشگاه‌های تخصصی است.
    وی با بیان اینکه نظرات، انتقادات و پیشنهادات مصرف‌کنندگان می‌تواند باعث بهبود محصولات شود، اظهار کرد: در حال حاضر نوسانات قیمت بزرگترین مشکل تولید در کشور است. همچنین تحریم‌ها باعث از بین رفتن صادرات محصولات به کشورهای همسایه شده است. این در حالی است که دولت هیچ حمایتی از تولیدکنندگان نمی‌کند.
    مدیر عامل شرکت آلوم پارس پله در خصوص سابقه این شرکت نیز گفت: این شرکت کار خود را از سال 1351 و با تولید یک نوع نرده‌بان آغاز کرد و در حال حاضر آلوم پارس پله 11 مدل نرده‌بان تولید می‌کند این در حالی است که شرکت آلوم پارس پله بزرگترین تولید کننده نرده‌بان از نظر تنوع در خاورمیانه است.
    عرب لو کیفیت محصول، دقت بالا در نحوه تولید، خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات به صورت بیمه نامه را از ویژگی‌های محصولات آلوم پارس پله دانست و ادامه داد: اگر ایرادی در محصول از نظر ساخت وجود داشته باشد، بیمه تمام خسارات ناشی از آن را پرداخت می‌کند.
    به گفته وی، گارانتی و بیمه نامه های محصولات شرکت آلوم پارس پله یک ساله و به صورت کاملا واقعی است.
    مدیر عامل شرکت آلوم پارس پله با بیان اینکه در 5 سال اخیر این شرکت هر سال یک محصول جدید را در نمایشگاه رو نمایی می‌کند، اضافه کرد: در کارخانه آلوم پارس پله 70 نفر به صورت مستقیم کار می‌کنند و محصولات این شرکت تماما ایرانی است.
    وی در خصوص کیفیت محصولات این شرکت نیز ابراز کرد: محصولات شرکت آلوم پارس پله بسیار بهتر از مشابه ‌های چینی است و حتی با وجود قیمت بیشتر به دلیل برند سازی و حفظ کیفیت از محصولات این شرکت بیشتر استقبال می‌شود.
    به گفته عرب لو، پرداخت تسهیلات، دارایی و عوارض زیاد و پرداخت حق بیمه سنگین بزرگترین مشکلات پیش روی تولیدکنندگان است.

    برچسب ها