عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۱۴)

مدیر بازرگانی شرکت فرازگامان: محصولات فرازگامان از طراحی تا تولید در ایران انجام می شود

عصر بازار: مدیر بازرگانی شرکت فرازگامان گفت: محصولات فرازگامان در تمامی مراحل از طراحی تا تولید در داخل کشور انجام می شود.

مدیر بازرگانی شرکت فرازگامان: محصولات فرازگامان از طراحی تا تولید در ایران انجام می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۰

    آقای آرادا مارکاریان در گفتگو با خبرنگار عصر بازار با اشاره به اینکه اطلاع رسانی نمایشگاه صنعت امسال نسبت به دیگر نمایشگا‌ها کمتر بوده است، بیان کرد: اطلاع رسانی نمایشگاه امسال از رسانه‌ملی کاستی‌هایی وجود داشت اما نمایشگاه از نظر اجرایی مناسب بود هرچند که مشکلاتی در بخش‌هایی وجود داشت.
    وی با بیان اینکه فرازگامان در اکثر دوره‌های نمایشگاه شرکت کرده است، افزود: به دلیل اینکه فرازگامان شرکتی تولید کننده و دانش بنیان است، این نمایشگاه می‌تواند فرصت خوبی برای عرضه تولیداتی که نظیر آنها در داخل کشور کمتر هستند به وجود بیاورد. همچنین نمایشگاه محل خوبی برای رونمایی از محصولات جدید و ارتباط مستقیم با مشتریان است.
    مارکاریان با اشاره به اینکه فرازگامان طراح و سازنده ماشین ابزار سی‌ان سی است، ابراز کرد: این شرکت 25 سال سابق کار داردو از ماشین سازی کار خود را شروع کرده است. این در حالی است که در حال حاضر این شرکت بالغ بر 54 مدل دستگاه سی ان سی و به طور موازی کار مشاوره و حل مشکلات شرکت‌ها را نیز انجام می‌دهد.
    مدیر بازرگانی شرکت فرازگامان با اشاره به عدم حمایت دولت از تولیدکنندگان، افزود: در شرایط مساوی در برابر محصولات خارجی خرید کمتری از ما انجام می شود. این در حالی است که محصولات فرازگامان از طراحی تا تولید در ایران و با بالاترین کیفیت تولید می‌شود.
    وی اثر تحریم‌ها را بیشتر در بازار و کاهش میزان تقاضا ارزیابی کرد، و گفت: از نظر تولید محصولات به دلیل اینکه فرازگامان خود کفا است، آسیبی به شرکت وارد نشده است.

    برچسب ها