عصر خودرو

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت (۹)

مدیر روابط عمومی شرکت تولیدی و صنعتی الکترود یزد: نمایشگاه ها محصولات ایرانی را به دنیا معرفی می کنند

عصر بازار: مدیر روابط عمومی شرکت تولیدی و صنعتی الکترود یزد گفت : یکی از راهکارهای شناخت محصولات ایرانی در عرصه های بین المللی برگزاری و شرکت در نمایشگاه های تخصصی است .

مدیر روابط عمومی شرکت تولیدی و صنعتی الکترود یزد: نمایشگاه ها محصولات ایرانی را به دنیا معرفی می کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱:۰۰

    وحید حبیبی نیا در گفتگو با خبرنگار عصربازار، گفت: حضور شرکت های داخلی در نمایشگاه های بین المللی مانند نمایشگاه صنعت، در به روزرسانی تکنولوژی و آموزش نیروهای متخصص بسیار موثر است. همچنین برای ارائه کالاهای صنعتی ایرانی در بازارهای جهانی، صنعت ما احتیاج به تکنولوژی روز دارد که نمایشگاه صنعت این امکان را به وجود می آورد.
    وی در مورد مشکلات تعرفه های کالاهای وارداتی، بیان داشت: پایین بودن تعرفه های کالاهای ساخته شده وارداتی و درمقابل بالا بودن تعرفه های وارداتی مواد اولیه،  باعث رکود در صنعت کشور و ایجاد مشکل برای تولید کنندگان داخلی شده است.
    وحید حبیبی نیا با اشاره به تاریخچه و زمینه فعالیت شرکت تولیدی و صنعتی الکترود یزد ، بیان کرد: شرکت تولیدی و صنعتی الکترود یزد از سال 1354 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع الکترود جوشکاری با قوس الکتریکی آغاز کرد. همچنین این شرکت طی این سال ها توانسته است به ظرفیت های فنی، پژوهشی، مدیریتی و سازمانی قابل توجهی دست یابد.
    مدیر روابط عمومی شرکت تولیدی و صنعتی الکترود یزد در مورد صادرات الکترود به کشورهای همسایه، گفت: یکی دیگر از دست آوردهای این شرکت  صادرات الکترود به کشورهای همسایه مثل کشورهای حوزه خلیج فارس و آمریکای جنوبی است. همچنین شرکت تولیدی و صنعتی الکترود یزد اولین شرکت تولیدی در ایران است که موفق به تولید الکترود با بسته بندی vac-pac  شده است.
    به گفته وی، دیگر دست آوردهای شرکت تولیدی و صنعتی الکترود یزد تامین و تولید الکترودهای خاص جهت صنایع کشتی سازی، نفت، گاز و پتروشیمی است.

    برچسب ها