عصر خودرو

روزهای هفتم و هشتم مهرماه،

دومین کارگاه آموزشی ارتقای دانش و مهارت کاربردی رشته بورس برگزار شد

عصر بازار: دومین کارگاه آموزشی با عنوان "ارتقای دانش و مهارت کاربردی رشته بورس" با همکاری معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به مدت دو روز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۷ و ۸ مهرماه در محل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس برگزار شد.

دومین کارگاه آموزشی ارتقای دانش و مهارت کاربردی رشته بورس برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در این کارگاه مهندس آذرکیش، مدیر کل شاخه کاردانش معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، مهندس شهرستانی، معاونت آموزشی مدیر کل شاخه کاردانش ایرانپور، مشاور مدیر کل شاخه کاردانش به نمایندگی وزارت آموزش و پرورش و آقایان فرهوش رییس حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان، صفاری طاهری مدیر منابع انسانی سازمان، فروغ نژاد رییس کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه و امیرپور مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، فرهانیان مدیر آموزش و فرهنگ سازی به نمایندگی از سازمان بورس و اوراق بهادار حضور داشتند.

    شرکت کنندگان در کارگاه هنرآموزان (معلمان) رشته بورس شاخه کار دانش از استان های خراسان شمالی، فارس، گیلان، البرز، کرمانشاه، خراسان رضوی، اردبیل، سمنان، تهران، اصفهان و شهرستان های تهران بودند.

    عناوین طرح شده در کارگاه از قرار ذیل بود:

    1- مفاهیم مالی و سرمایه گذاری

    2- معرفی انواع بازارهای مالی و کارکرد آنها

    3- انواع بورس ها و کارکرد آنها

    4- معرفی انواع ابزارهای مالی و کارکرد آنها

    5- قوانین و مقررات بازار سرمایه

    6- نهادهای مالی و کارکرد آنها

    7- بررسی صورت های مالی

    8- کار با سامانه ها و سایت های مرتبط با بازار سرمایه

    در ابتدای این کارگاه فرهوش رییس حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس ضمن خیرمقدم به مدیران آموزش و پرورش و شرکت کنندگان در این کارگاه از این تعامل به عنوان هسته ای اثربخش برای فرهنگ سازی سرمایه گذاری بهینه در کشور یاد کرد و مراتب تقدیر دکتر فطانت، رییس سازمان بورس از مسئولان آموزش و پرورش به خصوص مدیریت شاخه کاردانش معاونت آموزش متوسطه را به استحضار مدعوین رساند و از تاکید وی بر استمرار و کیفیت این نوع همکاری ها خبر داد.

    در ادامه مصطفی آذرکیش ضمن قدردانی از ریاست و مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار، همکاری سازمان بورس با آموزش و پرورش را برای راه اندازی رشته بورس بسیار عالی توصیف کرد و برگزاری این کارگاه را موجب ارتقای کیفیت آموزشی و توسعه مهارت ‌ها که اولویت وزارت آموزش و پروش است، دانست.

    لازم به ذکر است در پایان این کارگاه هنرآموزان طی بیانیه ای با تشکر از سازمان بورس و اوراق بهادار و وزارت آموزش و پرورش، خواهان برگزاری مجددا این دوره ها طی ماه های آینده شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها