عصر خودرو

رییس تعمیرات اساسی پالایشگاه فجر جم اعلام کرد;

برنامه‌ریزی برای شیرین سازی ۵۰ میلیون متر مکعب گاز پارس جنوبی

عصر بازار- رئیس تعمیرات اساسی پالایشگاه فجر جم گفت: برنامه‌ریزی برای شیرین سازی ۵۰ میلیون متر مکعب گاز از مخزن مشترک پارس جنوبی آغاز شده است.

برنامه‌ریزی برای شیرین سازی ۵۰ میلیون متر مکعب گاز پارس جنوبی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، حسین اردشیری در جمع خبرنگاران با اشاره به تعمیرات اساسی پالایشگاه فجر جم گفت: تعمیرات اساسی مهمترین کاری است که در طول سال در این مجتمع پالایشی انجام می شود، تا گاز با پایداری بیشتر به کشور منتقل شود.

    وی ادامه داد: هرسال در 8 واحد شیرین سازی این پالایشگاه تعمیرات اساسی صورت می‌گیرد که غیر از این مورد در دیگر بخشها مانند بخش بخار، گلایکول، آب و غیره تعمیرات به صورت فاز بندی شده انجام می‌شود.

    اردشیری با اشاره به اینکه تعمیرات هر سال در 6 ماه و یا حداکثر در 7 ماه انجام می شود، تصریح کرد: امسال به دلیل عملیات امکان سنجی برای دریافت 50 میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی عملیات تعمیرات اساسی تا اواسط آبان ماه طول کشید و خوشبختانه هم اکنون پالایشگاه با تمام ظرفیت در حال شیرین سازی گاز و تزریق به خط لوله سراسری است.

    وی با اشاره به زمان انجام تعمیرات پالایشگاه خاطرنشان کرد: زمان تعمیرات از تاریخ 15 فروردین هر سال آغاز می شود که امسال تا آبان ماه به طول انجامید.

    برچسب ها