عصر خودرو

بدهی وزارت نیرو به ۲۰ هزار میلیارد تومان کاهش یافت

عصر بازار- معاون وزیر نیرو در امور انرژی گفت: با فعالیت های انجام شده ۱۰ هزار میلیارد تومان از بدهی های وزارت نیرو پرداخت شد.

بدهی وزارت نیرو به ۲۰ هزار میلیارد تومان کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و  انرژی در نشست خبری محیط کسب وکار صنعت برق در شرایط پسا تحریم و با رویکرد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امروزه انحصار در بازار صنایع مرتبط با برق در حال شکسته شدن است. این امر هم یک تهدید حساب می شود وهم یک فرصت، از نظر آمدن رقبای جدید به بازار و کاهش قیمت محصولات فرصت خوبی ایجاد می شود اما از نظر اینکه شرکت های فعال به امر کیفیت  توجه کمتری نشان  داده و در نتیجه بازارهای صادراتی و حتی داخلی از بین برود یک تهدید حساب می شود.

    وی  با اشاره به بدهی های وزارت نیرو به پیمانکاران و تولید کنندگان اظهار داشت: اوایل سال جاری بدهی وزار نیرو به بیش از 32 هزار میلیارد تومان رسیده بود که فعالیتهای انجام شده در ماههای اخیر 10هزار میلارد تومان پرداخته شد  و مجموع مطالبات تولید کنندگان و پیمانکاران به 20هزار میلیارد تومان رسید.

    فلاحتیان گفت :بر همین اساس ساماندهی اقتصاد برق به انجام  تعهدات وزارت نیرو در قبال پیمانکار، شرکت و مشاوران داخلی و خارجی  منجر  خواهد شد.


    در حال تکمیل ...

    برچسب ها