عصر خودرو

در کدال منتشر شد،

دلایل تعدیل مثبت و منفی یک بانکی و یک معدنی

عصر بازار: بانک دی اعلام کرده که قصد واگذاری ملک اداری تجاری نوبخت و نیز ملک کوهستان پارک مشهد را دارد که احتمالا سبب افزایش تقاضا در این سهم خواهد شد.

دلایل تعدیل مثبت و منفی یک بانکی و یک معدنی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، کنور اعلام کرده که پیش بینی سودش از 323 ریال به 150 ریال برای سال مالی 94 کاهش می یابد و دلیل این کاهش، پیش بینی تاخیر در راه اندازی پروژه گندله همدان و فاز دوم کنسانتره شهرک به علت بحران عنوان شده است. ضمن اینکه کاهش قیمت سنگ آهن و کنسانتره و گندله در بازارهای جهانی و داخلی و عدم امکان فروش داخلی بدلیل مازاد عرضه در این تعدیل موثر بوده است.

    پتروشیمی خراسان در گزارش 5 ماهه خود 247هزار و 542 تن محصول به ارزش 238 میلیارد تومان فروخته است و حدود 43 درصد بودجه سالانه را طی 5 ماه پوشش داده است. میزان فروش این شرکت طی مرداد ماه 36 هزار و 401 تن به ارزش 37 میلیارد تومان اعلام شده است.

    "وبیمه" نیز شفاف سازی کرد که در خصوص پروژه منطقه 22 کارهایی صورت گرفته و قرار شده طرف مقابل در ازای ساخت این پروژه 25 درصد آن را مالک شود. مبلغ کل مشارکت 677.762 میلیون ریال اعلام شده و زمان اتمام پروژه حدود 30 ماه تعیین شده است.

    برچسب ها