عصر خودرو

«شبریز» با اعلام سود جدید آماده بازگشایی نماد شد

عصر بازار: پالایشگاه تبریز سود جدید هر سهم را بعد از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی اعلام کرد و آماده بازگشایی نماد شد.

«شبریز» با اعلام سود جدید آماده بازگشایی نماد شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از اقتصادنیوز، در پی انتشار گزارش عملکرد سه ماهه پالایشگاه اصفهان که با کاهش 3 درصدی سود و بازگشایی نماد در روز گذشته و رشد 3.4 درصدی قیمت هر سهم همراه شد، پالایشگاه تبریز هم پیش بینی جدید سال جاری براساس عملکرد سه ماهه و بعد از افزایش سرمایه 100 درصدی را ارایه کرد و آماده بازگشایی نماد در فردا یا هفته آینده شد.

    براساس این گزارش، «شبریز» در شرایطی سود سال گذشته را با تعدیل منفی 41 درصدی از 372 به 219 ریال کاهش داده بود که بعد از تقسیم سود 22 ریالی در مجمع سالانه و افزایش سرمایه 100 درصدی (از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران)، سود جدید هر سهم 94 را 186 ریال پیش بینی و 26 درصد معادل 49 ریال از این سود را در سه ماه اول محقق کرد.

    این شرکت اولین سود هر سهم سال جاری را با سرمایه بیش از 194.2 میلیارد تومانی 344 ریال اعلام کرده بود که با توجه به سرمایه بیش از 388.4 میلیارد تومانی و جدید، اعلام سود 186 ریالی معقول و منطقی به نظر می رسد.

    با این اوصاف با در نظر گرفتن استقبال نسبی بازار از پالایشگاه اصفهان، به نظر می رسد سهامداران از بازگشایی نماد «شبریز» استقبال مناسبی به عمل آورند.

    برچسب ها