عصر خودرو

۲۰۹ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد

عصر بازار- کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز بازار سرمایه ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۳ هزار و ۵۰۸ میلیارد تومان ثبت شد.

۲۰۹ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه گفت:امروز شاخص کل بورس با یک تغییر بیش از 20 هزار واحدی به عدد 2 میلیون و 85 هزار واحدی رسید شاخص کل هم وزن هم وضعیت مثبتی را تجربه کرد تا بعد از مدت‌ها شاهد بازاری مثبت باشیم.

    این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز بازار سرمایه 6 میلیارد و 200 میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی 3 هزار و 508 میلیارد تومان ثبت شد در نهایت هم 209 میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه را شاهد بودیم.

    غفوری در ادامه می‌گوید: امروز 80 درصد بازار سرمایه به عبارتی 600 نماد در بازه مثبت و تنها 20 درصد بازار در محدوده منفی به کار خود پایان دادند همچنین امروز تعداد خریداران حقیقی 66 هزار کد ثبت شده و در مقابل هم فروشندگان حقیقی هم 68 هزار کد فعال بودند.

    او اظهار کرد: امروز 6 تیر بیشترین میزان ورود نقدینگی به صندوق‌های سهامی اختصاص یافت و بیشترین خروج نقدینگی هم مربوط به صندوق‌های بادرآمد ثابت بود.

    برچسب ها