عصر خودرو

فراخوان مناقصه عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار

عصر بازار- مناقصه ۱۴۰۳۰۲ عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود.

فراخوان مناقصه عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، مناقصه 140302 با موضوع بازدید فنی، سرویس و نگهداری، تعمیرات، راهبری و پشتیبانی کلیه تأسیسات مکانیکال، الکتریکال و ابنیه، منصوبات و تجهیزات ساختمان‌های ملاصدرا و حافظ برگزار می‌شود.

    در متن آگهی این مناقصه آمده است، تأمین‌کنندگان دارای توانمندی در این زمینه می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 1403/04/20 همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 15(به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه) با دردست داشتن معرفی نامه جهت دریافت اسناد مناقصه به دبیرخانه سازمان به آدرس تهران، خیابان شهید مطهری تقاطع خیابان قائم مقام فراهانی، ساختمان سازمان بورس و اوراق بهادار مراجعه کنند.

    همچنین، مهلت دریافت پیشنهادها پایان روز چهارشنبه مورخ 1403/05/10ساعت 15:00 است. زمان بازگشایی پاکات الف و ب روز شنبه مورخ 1403/05/13 ساعت 14:00 است.

    شایان‌ذکر است؛ داشتن حداقل صلاحیت در پایه سه (3) رشته تأسیسات و تجهیزات از سازمان برنامه و بودجه کشور و گواهینامه صلاحیت ایمنی از اداره کار و امور اجتماعی در زمینه تعمیر و نگهداری ساختمان، امور بهره‌برداری تأسیسات، ماشین‌آلات و خدمات عمومی با تاریخ معتبر الزامی است.

    بر اساس آگهی این مناقصه، میزان تضمین شرکت در مناقصه معادل سه میلیارد ریال (3.000،000،000 ریال) بصورت ضمانت‌نامه بانکی معتبر و یا واریز نقدی به حساب سازمان بورس و اوراق بهادار است. به پیشنهادهای ناقص و فاقد تضمین شرکت در مناقصه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

    برچسب ها