عصر خودرو

اطلاعیه مهم سازمان خصوصی‌سازی درباره باشگاه استقلال

عصر بازار- سازمان خصوصی‌سازی دقایقی پیش اطلاعیه مهمی درباره آخرین تحولات مالی باشگاه استقلال صادر کرد.

اطلاعیه مهم سازمان خصوصی‌سازی درباره باشگاه استقلال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، سازمان خصوصی‌سازی دقایقی پیش دومین اطلاعیه خود درباره تحولات مالی باشگاه استقلال را صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: هیات بازرسی مالی سازمان خصوصی‌سازی درباره چک‌های ادعایی آقای فتح‌الله‌زاده که در پی هفت ساعت حضور این هیات در باشگاه استقلال و بررسی همه اسناد مالی مرتبط تهیه و تنظیم شده بود، تا روز شنبه 19 فروردین برای بازگرداندن 5 میلیارد تومان به ایشان مهلت داده شد. اما ایشان به این الزام عمل نکرد و علی‌رغم آنکه روز یکشنبه 20 فروردین با حضور در سازمان خصوصی‌سازی از ساعت 9 تا 11 پذیرفت که نباید این پول پرداخت می‌شده، ولی مدعی شد بازیکنان صاحب چک، دو بار مبالغ این چک را دریافت کردند؛ نه ایشان و آقای نیازی!

    سازمان خصوصی‌سازی همچنین در این اطلاعیه اعلام کرد: با این حال برای بازگرداندن این مبلغ، مجددا ایشان امروز دوشنبه 21 فروردین ساعت 17:30 تا 18:30 حضور پیدا کرد و تا 31 فروردین مهلت خواست که به ایشان مهلت داده شود تا 5 میلیارد تومان را به باشگاه مسترد کند. لذا با توجه به آنکه بازرسی سازمان خصوصی‌سازی ثابت کرد که پرداخت این مبلغ تخلف بوده است، موضوع به نهادهای نظارتی و محاکم قضایی ارجاع خواهد شد.

    در اطلاعیه سازمان خصوصی‌سازی اعلام شد: ضمنا علی‌رغم آنکه آقای فتح‌الله‌زاده در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که بصورت مستقیم و شخصی هرگز ارز دریافت نکرده است، بررسی هیات بازرسی مالی نشان می‌دهد که ایشان شخصا 230 هزار یورو را از صرافی شربیانی دریافت کرده و رسید داده است اما هیچ ردی در اسناد مالی و حسابداری باشگاه وجود ندارد. صرفا انتقال 90 هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا تایید شده اما هنوز از سرنوشت 140 هزار یورو، اطلاعات و اسنادی بدست نیامده است. این در حالی است که واحد مالی باشگاه باید بصورت رسمی با یک صرافی معتبر و در قالب اسناد مالی شفاف طرف حساب می‌شد.

    سازمان خصوصی‌سازی همچنین اعلام کرد: با استمرار این وضعیت، بیم هرگونه زیان بیشتر و احتمال تولید اسناد جدید با هدف جبران این 5 میلیارد تومان از دارایی یا تعهدات خود باشگاه افزایش می‌یابد و شایسته است که تا برگزاری مجمع، وزارت ورزش و جوانان هر چه سریعتر در این باره چاره‌ای بیندیشد. به اطلاع مردم شریف و بویژه هواداران فوتبال می‌رساند، سازمان خصوصی‌سازی در خصوص احقاق حقوق باشگاه و منافع هواداران و سهامداران، هیچ مسامحه و اغماضی نخواهد داشت.

    برچسب ها