عصر خودرو

با اعلام سازمان خصوصی‌سازی؛

بلوک «فارس» و «فولاد» ۲۲ و ۲۴ اسفند عرضه می‌شود

عصر بازار- دو بلوک ۶.۲ و ۵.۲ درصدی شرکت «هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس» و «فولاد مبارکه» برای فروش در روز‌های پایانی اسفند، ارزش‌گذاری شد. در این عرضه‌ها قیمت پایه هر سهم «فارس» ۱۹۷۵ تومان و هر سهم «فولاد» ۱۴۰۷ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بلوک «فارس» و «فولاد» ۲۲ و ۲۴ اسفند عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، ­­سازمان خصوصی‌سازی شرایط عرضه بلوک 6.22 و 5.2 درصدی سهام «هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس» و «فولاد مبارکه» متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی را برای فروش در 22 و 24 اسفند اعلام کرد.

    بلوک 5.2 درصدی فولاد مبارکه اصفهان

    بلوک 5.2 درصدی سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان شامل 27 میلیارد و 560 میلیون سهم به قیمت پایه هر سهم 14 هزار و 70 ریال توسط سازمان خصوصی‌سازی به وکالت از

    سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در روز دوشنبه 22 اسفند امسال در بازار اول­ بورس­عرضه خواهد شد.

    این میزان سهام به صورت یکجا و یا شرایطی به صورت 30 درصد نقد و بقیه اقساط 3 ساله با فاصله هر قسط 6 ماه، روانه میز فروش می‌شود.

    شایان ذکر است مبلغ سپرده شرکت در مزایده بلوک 5.2 درصدی سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز 38 هزار و 776 میلیارد و 920 میلیون ریال تعیین شده است.

    بلوک 6.2 درصدی فارس

    مقرر شده بیش از 30.4 میلیارد سهم "فارس" با قیمت 1975 تومان برای هر سهم و قیمت پایه کل 60.1 هزار میلیارد تومان، چهارشنبه 24 اسفند از طریق کارگزاری بانک ملی عرضه شود.

    خریداران در صورت خرید شرایطی باید 25 درصد ثمن معامله را طی مهلت 20 روز کاری بصورت نقدی و 75 درصد الباقی را طی سه سال با فواصل زمانی 6 ماهه و نرخ سود 18 درصد پرداخت کند.

    برچسب ها