عصر خودرو

معامله ۸۰ هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان

عصر بازار: روز چهارشنبه ۳۱ تیرماه، شرکت ذوب آهن اصفهان ۸۰ هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن تولیدی خود را به قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ ریال در هر کیلوگرم به صورت سلف در تالار محصولات صنعتی ومعدنی به فروش رساند.

معامله ۸۰ هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، 66 تن تیرآهن طول کوتاه تولیدی این شرکت نیز به قیمت 14 هزار و 500 ریال به همراه 200 تن کک متالورژی شرکت کک سازی زرند به قیمت 6 هزار و 300 ریال در این تالار داد و ستد شد.
    بر اساس این گزارش، تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در روز چهارشنبه شاهد  معامله 50 هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران به قیمت 23 دلار و 3 سنت بود. علاوه بر این، 2هزار و 600 تن انواع قیر و 100 تن عایق رطوبتی در تالار صادراتی داد و ستد شد.
    در این روز، شرکت راه آهن جمهوری سلامی ایران 85 تن ضایعات فلزی را در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله کرد.
    این گزارش حاکی است، 6 هزار و 109 تن مواد شیمیایی، 70 تن گاز آرگون، 15 هزار و 816 تن انواع قیر در تالار فرآورده های نفتی  پتروشیمی داد و ستد شد.
    همچنین، تالار محصولات کشاورزی نیز معامله 2 هزار و 120 تن شکر سفید کارخانه های قند شاهرود، شیرین و امیر کبیر را تجربه کرد.
    در مجموع، 157 هزار و 575 تن کالا به ارزش بیش از یک هزار و 586 میلیارد ریال در بازارهای فیزیکی و فرعی بورس کالای ایران داد و ستد شد.

    برچسب ها