عصر خودرو

عقد قرار داد ۹۹۴میلیارد ریالی در «ذوب»

عصر بازار- شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان از عقد قرار داد ۹۹۴میلیارد و ۵۰۰میلیون ریالی بابت فروش ۹ هزار تن ریل خبر داد.

عقد قرار داد ۹۹۴میلیارد ریالی در «ذوب»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان از انعقاد قرارداد مهم فروش خبر داد. موضوع این قرارداد مربوط به فروش 9هزار تن ریل UIC60 گرید 900A است که در 13مهر1398 منعقد شده و طرف قرارداد «ذوبن»، شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل گهر است.                                                             

    این قرار داد با مبلغ 994میلیارد و 500میلیون ریال منعقد شده است. نحوه تسویه آن در سه مرحله به ترتیب یک سوم نقد، یک سوم یک ماهه بعد از واریز اول و مابقی قبل از تولید اولین محموله به حساب فروشنده واریز اعلام شده است.     

    این قرارداد فروش 9هزار تن ریل UIC60 گرید 900A به شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل گهر است.

    شایان ذکر است؛ پیش از این نام ذوب آهن اصفهان درفهرست تأمین کنندگان ریل قرار گرفته بود که نظر به درخواست «ذوب» و با توجه به بررسی های به عمل آمده در سازمان ها و کمیته های تخصصی و فنی اتحادیه شرکت های قطار شهری کشور، نام شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در فهرست تأمین کنندگان ریل (Vendor List) شرکت ها و سازمان های عضو این اتحادیه قرار گرفته است. با توجه به قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و قوانین منع واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند، امکان فروش محصولات این شرکت (شامل ریل های: S49-UIC54-UIC60-U33) به سازمان های مربوطه به راحتی امکان پذیر است.

    برچسب ها