عصر خودرو

در آمارهای تجمعی؛

درآمد "ذوب" ۸۰ درصد افزایش داشت

عصر بازار- شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در دوره ۷ ماهه منتهی به پایان مهر ماه ۱۳۹۸، معادل ۶۰ هزار و یک میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۸۰ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد "ذوب" ۸۰ درصد افزایش داشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با سرمایه 61 هزار و 503 میلیارد و 536 میلیون ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان آبان ماه 1398 را منتشر کرد.

    شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در دوره یک ماهه یاد شده، معادل 8 هزار و 252 میلیارد و 475 میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

    بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره "شمش کالایی" با تولید 67 هزار و 888 تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، همین محصول با فروش 90 هزار و 392 تن در صدر فروش های شهریور ماه "ذوب" قرار گرفت.

    شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه سال جاری، معادل 60 هزار و یک میلیارد و 207 میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، از افزایش 80 درصدی برخوردار بوده است.

    برچسب ها