عصر خودرو

در بیست و دومین رتبه بندی IMI۱۰۰ اعلام شد:

تامین سرمایه لوتوس پارسیان؛ شرکت برتر از نظر رشد سریع

عصر بازار- در بیست‌ و دومین رتبه‌بندی IMI۱۰۰ که بر اساس اطلاعات سال مالی ۱۳۹۷ انجام شده است، شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان با ۲۳ رتبه ارتقا نسبت به سال قبل، موفق به کسب جایگاه ۲۱۳ در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران و دریافت عنوان "شرکت برتر از نظر رشد سریع" شد.

تامین سرمایه لوتوس پارسیان؛ شرکت برتر از نظر رشد سریع
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تامین سرمایه لوتوس پارسیان، در بیست‌ و دومین  سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود، شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان با درآمد 2972.4 میلیارد ریال توانسته است در لیست صد شرکت سوم شرکت‌های برتر ایران از نظر میزان درآمد قرار گیرد.

    تامین سرمایه لوتوس پارسیان همچنین موفق شده است از لحاظ شاخص «بالاترین ارزش افزوده» ،‌رتبه چهارم را بین صد شرکت سوم کسب کند و ارزش افزوده 2,562 میلیارد ریالی کسب کند.

    از نظر شاخص «بیشترین سودآوری» در بین صد شرکت سوم، تامین سرمایه لوتوس پارسیان با کسب سود 2.367 میلیارد ریالی، رتبه پنجم سودآوری را کسب کرده است.

    تامین سرمایه لوتوس پارسیان در گروه واسطه‌گری‌های مالی موفق به کسب رتبه سوم صنعت شده است.

    سازمان ‌مدیریت‌ صنعتی، رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را برای سالیان متوالی انجام داده است. این فهرست با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارائه می‌دهد و به مدیران، سیاستگذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند. این رتبه‌بندی بر اساس اطلاعات مالی مندرج در صورت‌های مالی شرکت‌ها است که در پاسخ به فراخوان عمومی و مکاتبات مستقیم به‌دست می‌آید.

    تامین سرمایه لوتوس پارسیان چهار سال متوالی است که در این رتبه‌بندی شرکت کرده است و رتبه این شرکت همواره در مسیر بهبود و ارتقا بوده است به نحوی که در نوزدهمین دوره رتبه‌بندی IMI100 این شرکت موفق به کسب رتبه 304 شد که بر اساس اطلاعات سال مالی 1394 بود. در بیستمین رتبه‌بندی سالانه سازمان مدیریت صنعتی، لوتوس پارسیان رتبه کلی 258 را میان 500 شرکت برتر ایران به دست آورد و عنوان «شرکت برتر از لحاظ رشد سریع» را نیز در این سال و بر اساس اطلاعات سال مالی 1395 به دست آورد. در در بیست‌ویکمین رتبه‌بندی IMI100 که بر اساس اطلاعات مالی سال 1396 انجام شد، شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان با 22 رتبه ارتقا نسبت به سال مالی 1395، موفق به کسب جایگاه 236 در میان 500 شرکت برتر ایران شد.

    همچنین در گروه مالی پارسیان، دیگر شرکت‌های گروه نیز موفق به کسب رتبه‌های ارزشمند شده‌اند. بانک پارسیان در میان 500 شرکت برتر ایران رتبه سیزدهم را کسب کرده است و در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری موفق به کسب رتبه چهارم شده است. بیمه پارسیان رتبه کلی 72 و رتبه ششم در گروه موسسات بیمه‌ای را به خود اختصاص داده است. شرکت لیزینگ پارسیان رتبه کلی 405 و رتبه نهم در گروه واسطه‌گری های مالی کسب کرده است. همچنین شرکت تجارت الکترونیک پارسیان رتبه کلی 134 و رتبه هشتم در گروه رایانه و فعالیتهای وابسته و نیز شرکت کارگزاری پارسیان رتبه کلی 489 و رتبه دهم در بین گروه واسطه‌گری‌های مالی را به نام خود ثبت کردند.

    برچسب ها