عصر خودرو

معامله ۵ هزار قرارداد در بازار اوراق سلف موازی استاندارد

عصر بازار- داد و ستد بیش از ۵ هزار قرارداد در بازار اوراق سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر در بورس انرژی نهایی شد.

معامله ۵ هزار قرارداد در بازار اوراق سلف موازی استاندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، در جریان معاملات آخرین روز هفته گذشته در بورس انرژی و در تابلوی قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر در نماد «سماه 971»، تعداد 3.300 قرارداد به ارزش بیش از 10 میلیارد و 90 میلیون ریال و در نماد «سماه981»، تعداد 1.850 قرارداد به ارزش بیش از 4 میلیارد و 945 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    از سویی دیگر، بازار برق بورس انرژی نیز شاهد معامله 1.000 قرارداد معادل 24.000 کیلووات ساعت به ارزش 10 میلیون و 80 هزار ریال بود و نماد بارپایه روزانه مهرماه با قیمت 420 ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت.

    بازار عمده فروشی برق

    این گزارش می افزاید: در بازار عمده فروشی برق نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 25 آبان ماه 97 گشایش یافت و در بازار عمده‌فروشی برق نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 29 و 30 مهر ماه و اول آبان ماه 97 نیز نمادهای بار پیک ماهانه، بار پایه ماهانه، میان باری ماهانه و کم باری ماهانه اول آبان ماه 97 در بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرایند تحویل آنها آغاز شد.

    برچسب ها