عصر خودرو

بازارسازی دولت سیزدهم برای کالاهای ایرانی

عصر بازار- رییس اتاق تعاون ایران گفت: توسعه روابط اقتصادی و تعامل با کشورهای مختلف در گذشته مغفول مانده بود که سیاست دولت سیزدهم در راستای توسعه تعاملات اقتصادی با کشورهای آفریقایی و عضو سازمان همکاری‌های شانگهای است و بخش تعاون همراه دولت برای تقویت صادرات است.

بازارسازی دولت سیزدهم برای کالاهای ایرانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا؛ «بهمن عبداللهی» با اشاره به سفرهای رییس جمهور به کشورهای مختلف جهان، اظهار کرد: گسترش روابط تجاری و اقتصادی در این دولت را شاهد هستیم که یک حرکت مناسب و ارزشمند است که می‌تواند در توسعه صادرات موثر باشد.

    وی افزود: رییس جمهور با رویکرد تقویت تعاملات و توسعه صادرات سفرهای بسیاری به کشورهای مختلف جهان داشته است و عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای و سفر به آفریقا از دستاوردهای خوب دولت است.

    رییس اتاق تعاون ایران تاکید کرد: بخش تعاون به عنوان یکی از ارکان اقتصادی از بازار سازی‌های دولت سیزدهم در تعامل با کشورهای جهان حداکثر استفاده را خواهد کرد.

    وی بر حمایت از تعاونی‌ها تاکید کرد و گفت: کشورهایی که در صادرات پیشرفت دارند به خاطر دیپلماسی اقتصادی و حمایت دولت‌ها از فعالان اقتصادی است در کشور ما نیز بخش تعاون از این فرصت به ه خواهد برد.

    عبداللهی بیان داشت: بخش تعاون همگام با سیاست‌های دولت توانسته از این فرصت حداکثر استفاده کند طبق آخرین گزارش‌ها، سال گذشته صادرات بخش تعاون صادرات به 1.6 میلیارد دلار رسید و رشد صادرات 2 برابر سرعت رشد سایر بخش‌ها بوده است.

    رییس اتاق تعاون ایران خاطرنشان کرد: این جهش در توسعه و تقویت صادرات بخش تعاون خوب است ولی کافی نمی‌دانیم و تلاش خواهیم کرد با تسهیل و رفع موانع این رقم صادرات را به حد بالاتر ارتقا بدهیم.

    برچسب ها