عصر خودرو

"سدشت" دلایل تعدیل منفی ۱۰۰ درصدی را اعلام کرد

عصر بازار- سیمان دشتستان (سدشت) اقدام به شفاف سازی در خصوص تغییر پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی شهریور ۹۷ کرد.

"سدشت" دلایل تعدیل منفی ۱۰۰ درصدی را اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، سود پیش بینی شده هر سهم "سدشت" از 48 ریال به صفر رسیده که با تعدیل منفی 100 درصدی، منجر به شناسایی 34 ریال زیان در 9 ماهه شده است.
    این شرکت سیمانی 4 علت تعدیل منفی را اعلام و توضیح داد: 1. کاهش 16 درصدی مقدار کل فروش محصولات فروش شرکت به میزان 191.4 تن کاهش یافته (به دلیل اعتصاب کامیون داران جهت افزایش هزینه های حمل و همچنین کاهش مقدار تقاضا) و افزایش 4 درصدی نرخ فروش محصولات داخلی و صادراتی که در نهایت باعث کاهش 13 درصدی مبلغ کل فروش در پیش بینی جدید نسبت به قبلی شده است.

    2. کاهش 11 درصدی بهای تمام شده کالای فروش رفته در پیش بینی جدید نسبت به پیش بینی قبلی به دلیل کاهش 16 درصدی مقدار فروش محصولات و افزایش هزینه های سربار ثابت ساخت شامل هزینه های تعمیرات اساسی که بیشتر از پیش بینی به طول انجامیده است.

    3. افزایش 5 درصدی هزینه های اداری و تشکیلاتی در پیش بینی جدید نسبت به پیش بینی قبلی به دلیل افزایش هزینه های حمل و تخلیه و بارگیری صادرات

    4. افزایش 2 درصدی هزینه های مالی و یک درصدی سایر درامدهای غیرعملیاتی در پیش بینی جدید به همراه موارد مشروحه بالا در نهایت باعث کاهش 100 درصدی سود هرسهم در پیش بینی جدید نسبت به قبلی شده است.

    برچسب ها