عصر خودرو

مدیر برنامه ریزی بانک ایران زمین:

بانکداری دیجیتال تنها راه صنعت بانکداری برای خروج از شرایط فعلی

عصر بازار- مدیر برنامه‌ریزی بانک ایران زمین، بانکداری دیجیتال را تنها راه صنعت بانکداری برای خروج از شرایط فعلی دانست و گفت:این صنعت در حال حاضر به مرحله بلوغ خود رسیده و رقابت بین بانکها بسیار شدید است.

بانکداری دیجیتال تنها راه صنعت بانکداری برای خروج از شرایط فعلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، مهران سوادکوهی در جمع مدیران این بانک با اشاره به شرایط فعلی صنعت بانکداری، شرایط فعلی صنعت بانکداری را بسیار حساس دانست و اظهار داشت: در حال حاضر همه بانکها خدمات مشابهی را ارائه می‌کنند و این صنعت با شرایط حساسی روبرو است. در این شرایط بانکهایی موفق خواهند شد که مدل و الگوی جدیدی را معرفی کنند.

    سوادکوهی افزود: در بانکداری سنتی بخش IT نقش توانمند ساز را داشت. اما در مدل بانکداری دیجیتال نقش IT تحولی است. فرآیندها و ساختار و نوع تکنولوژی را تغییر می دهد.

    وی با اشاره به سرعت تغییرات تکنولوژی گفت: برای اجرای فاز انتقال از مدل سنتی به مدل جدید بانکها مجبورند عملیات توسعه را با سرعت بیشتری پیگیری کنند.

    سوادکوهی در پایان با اشاره به چشم انداز و استراتژی کلان بانک ایران زمین در سال 1400 گفت: در این تبدیل شدن به بانک دیجیتال، باید توانمندی های نیروی انسانی مطابق با شرایط جدید تغییر کند تا بتوانیم توان پرسنل را با اهداف آینده خود تطبیق دهیم.

    برچسب ها