عصر خودرو

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران:

بخش خصوصی خواستار اجرای قانون فضای کسب و کار است

عصر بازار- عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ،صنایع و کشاورزی ایران گفت: یکی از خواسته های اصلی بخش خصوصی اجرای قانون مستمر کسب و کار توسط دولت است.

بخش خصوصی خواستار اجرای قانون فضای کسب و کار است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، حسین پیرموذن روز پنجشنبه در حاشیه اولین گردهمایی فعالان صنعت پخش استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران افزود:یکی از افتخارات اتاق ایران پیشنهاد اجرای قانون مستمر کسب و کار به دولت در سال 91 با هدف نظام مند شدن تشکل ها بود که متاسفانه تاکنون این قانون اجرا نشده است.
    وی اظهارداشت: براساس این قانون دولت مکلف بود تا در روند ایجاد تشکل ‌های صنوف مختلف نقش مثبت و تاثیرگذاری را در حمایت از بخش خصوصی و اتاق بازرگانی داشته باشد .
    پیرموذن بااشاره به فعالیت 182 تشکل صنفی ثبت شده در کشور، افزود: از این تعداد 120 تشکل حق رای در پارلمان بخش خصوصی کشور را دارند که یکی از آنها تشکل انجمن ملی پخش ایران است .
    وی بابیان اینکه انجمن پخش ایران از نبود نقدینگی رنج می برد، اضافه کرد: یکی از مشکلات اصلی این انجمن کمبود نقدینگی است که فشار مضاعف بر روی صنعت پخش ایجاد کرده است .
    عضو هیات رئیسه اتاق ایران بیان کرد: در جلسه اخیر که اعضای اتاق ایران با رئیس جمهوری داشتند قرار شد مشکلات این انجمن برطرف شود .
    آیین نامه اجرایی ماده 25 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در سال 95 به تصویب هیات وزیران رسید.

    برچسب ها